Spring naar bijdragen

Teveel bezoekers?


Haai

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

kon er zo snel geen ander draadje over vinden, dus volgens mij ben ik de eerste. Wat mij ook weer op de vraag ben of ik de enige ben die er last van heeft.

 

Maar volgens mij is het hier af en toe zo retedruk dat je niet de site op kan.

(Dan moet je via geocaching.nu een poging doen, wat naar mijn idee niet echt tof is.

 

Meer mensen die last hebben van de drukte die we zelf creeren?

En wat zou er aan te doen zijn?

 

dada

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, het ligt niet aan het aantal bezoekers, maar het betreft een technische storing die buiten de website ligt. Ik heb ook een tijdlang niet op de website kunnen komen.

 

Lees er hier meer over. :beerchug:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik hoop dat het daar aan ligt. Ik merk dat het wel vaker gebeurd. En niet alleen nu...

 

Neuh, veel last heb ik er niet van. Alleen vandaag wel! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het ligt niet aan het aantal bezoekers, maar het betreft een technische storing die buiten de website ligt. Lees er hier meer over.  :beerchug:

 

 

Nou ik hoop dat het daar aan ligt. Ik merk dat het wel vaker gebeurd. En niet alleen nu...

Nonsens.

 

Het is voor het eerst dat we dat "gedonder" hebben. Het is afgelopen nacht tegen 01:00 begonnen, vanmorgen tegen 06:00 was het even terug, en het was vanmiddag tegen een uur of 3 opgelost. En het heeft vanavond weer bijna 2 uur geduurd.

Het gold ook niet voor heel Nederland omdat een aantal forumleden wel vanmorgen tussen 10 en 12 online waren.

 

Het bedrijf dat ons host lag er ook uit en meerdere webhosts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben het met Kruimel eens hoor: ik heb echt nog nooit problemen gehad, behalve gisteren. Oja en natuurlijk toen we gehacked waren, maar da's een ander verhaal. Verder is voor mij gc.nl altijd bereikbaar (en ik kan je vertellen, ik kijk heeeeeeel vaak (dat heb je als je aan het afstuderen bent en afleiding zoekt :cry: ) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben het met Kruimel eens hoor: ik heb echt nog  nooit problemen gehad, behalve gisteren. Oja en natuurlijk toen we gehacked waren, maar da's een ander verhaal. Verder is voor mij gc.nl altijd bereikbaar (en ik kan je vertellen, ik kijk heeeeeeel vaak (dat heb je als je aan het afstuderen bent en afleiding zoekt :cry: ) ).

 

 

Hoi,

 

dat kan. en dat is jouw ervaring. Maar dat is iets anders dan die van een ander afdoen met 'nonsens'

 

dada

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben het met Kruimel eens hoor: ik heb echt nog  nooit problemen gehad, behalve gisteren. Oja en natuurlijk toen we gehacked waren, maar da's een ander verhaal. Verder is voor mij gc.nl altijd bereikbaar (en ik kan je vertellen, ik kijk heeeeeeel vaak (dat heb je als je aan het afstuderen bent en afleiding zoekt :no: ) ).

 

 

Hoi,

 

dat kan. en dat is jouw ervaring. Maar dat is iets anders dan die van een ander afdoen met 'nonsens'

 

dada

 

Zoals wij al aangaven in een ander draadje, hebben we ook al eerder problemen gehad om op geocaching.nl te komen. We weten echt wel het verschil tussen .com en .nl. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar heeft het dan met verschillende providers te maken. Ik heb nooit problemen geahd op het TUDelft netwerk, Wanadoo, Chello, Ipact en het netwerk van het ministerie van V&W.....

Alleen dus gisteren en dat was toen ik via Wanadoo gekoppeld was aan het Wereld Wijde Web.

 

Nou, hopelijk komt het gewoon niet meer voor!

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

dat kan. en dat is jouw ervaring. Maar dat is iets anders dan die van een ander afdoen met 'nonsens'

Dat gc.nl vaker niet bereikbaar is en dat mijn antwoord daarop nonsens is, is terecht. Het is ook nonsens dat gc.nl vaker niet bereikbaar is.

Als gc.nl bij jou vaker niet bereikbaar is, dan ligt de oorzak echt bij jou. Of je verbinding is niet goed, of je provider heeft zijn zaakjes niet voor elkaar, of wat dan ook, maar dat ligt niet een gc.nl.

Als er iemand is die zou ervaren dat de gc.nl slecht bereikbaar zou zijn, dan denk ik haast dat ik dat wel zou moeten zijn.

Verder "zou het team hier denk ik wel weten als er problemen zijn.

 

Eigenlijk zijn de problemen van onlangs ook niet onze schuld. Een gedeelte van onze forumbezoekers weet niet eens wat er gebeurd is omdat ze wel toegang hadden.

De oorzaak van het probleem onlangs is in een ander draadje behandeld. Maar om nu te gaan melden dat gc.nl vaker slecht bereikbaar is, doe ik af als nonsens omdat het nonsens is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar heeft het dan met verschillende providers te maken. Ik heb nooit problemen geahd op het TUDelft netwerk, Wanadoo, Chello, Ipact en het netwerk van het ministerie van V&W.....

Alleen dus gisteren en dat was toen ik via Wanadoo gekoppeld was aan het Wereld Wijde Web.

 

Nou, hopelijk komt het gewoon niet meer voor!

Het was een routeringsprobleem bij een van de bedrijven die websites hosten.

Een aantal providers konden zo goed als niets meer met websites die bij die specifieke hostingsbedrijven onder gebracht zijn.

Een paar providers hadden nergens moeite mee. Volgens waren dat Chello en Planet.

Vanuit het buitenland kon men bijvoorbeeld ook gewoon op ons forum komen.

Niet alleen geocaching.nl was slecht of helemaal niet bereikbaar, maar alle sites die dus via een één of ander iets uit Amsterdam kwam. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...