Geoman Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 De afgelopen 14 uur was er grote storing in het AMS-IX netwerk. Het betrof een routeringsprobleem - distributie switch storing - waardoor het verkeer naar bepaalde providers mis ging. Onze webhoster De Heeg werd ook getroffen, maar treft vanzelfsprekend geen enkele blaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 Tja, het blijft techeniek hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 En ook ons treft gelukkig geen blaam. Zelfs geen hacker, wat al weer even werd vermoed. Valt me nog weer mee dat we er al weer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ghostmantom Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 En ook ons treft gelukkig geen blaam. Zelfs geen hacker, wat al weer even werd vermoed.Valt me nog weer mee dat we er al weer zijn. <{POST_SNAPBACK}> Laat ik nou toch heel toevallig de "daders" op het web vinden. Dit is hun projectplan voor de verbeteringen waar enkelen wat last van gehad hebben. http://www.os3.nl/~rjorissen/files/rp2/PvA/pva.pdf Ghostmantom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 ja ik was van plan te gaan cachen en kon niet via nl. op de sites komen. Gelukkig was de boel via com nog wel bereikbaar. Zo en nu gaan we in de avonduren nog even lekker cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 Leve GSAK ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 GSAK... Toch wel blij dat ie het nu weer doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 Leve GSAK ! <{POST_SNAPBACK}> Leve GSAK? geocaching.com was normaal bereikbaar, dus ook alle caches Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 onhandig persoon zou ik haast willen zeggen (sorry :-)). Willen we niet allemaal georganiseerd naar afstand van een specifiek event oid ????? En dat kan .com ons wel brengen, maar dan moeten we meer aanklikken, en dat willen we niet, toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden