Tornado Bram Geplaatst 24 september 2006 Geplaatst 24 september 2006 (bewerkt) Ik had bij mijn een van mijn vorige mobieltjes een tasje gekocht van samsonite.Werd te groot voor de latere mobieltjes. Mijn vrouw gebruikte hem voor haar mobieltje. FF passen en jawel hoor de explorist 210 past er goed in. Aan de riem makkelijk dragen. En als de 210 eenmaal het signaal heeft, stop ik hem in het hoesje aan de riem. Elke keer als ik hem eruit haal, geeft hij aan waar ik ben en naar toe moet. Makkellijk als je een grote wandeling doet. groetjes Buzzardseye Ik draag de legend om mijn nek. Is wel lastig elke keer als ik erop kijk is ie signaal kwijt. Moet ik eerst even wachten . . . . 24 september 2006 bewerkt door Tornado Stiens
Buzzardseye Geplaatst 25 september 2006 Geplaatst 25 september 2006 Ik hou niet zo van dingen om me nek. En zeker niet iets zwaars wat heen en weer bungelt. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Een clip heb ik in het verleden met mijn mobiel geprobeert. Gevolg? Meerdere malen bijna verloren. Als ik ga zitten schuiven die dingen naar boven ofzo en raken los van de riem. Dus voor mij geen clips of keycords. Het moet met een lus over mijn riem kunnen. Of ik hou hem in de hand.
fastronald Geplaatst 25 september 2006 Geplaatst 25 september 2006 Ik kijkaltijd heel vaak op de GpS, heel lastig zijn dan die tasjes. Erin, eruit kortom gewoon in de hand houden werkt voor mij het beste. Suc6
Buzzardseye Geplaatst 26 september 2006 Geplaatst 26 september 2006 voor korte wandelingen houd ik hem ook vast. maar langere wandelingen, zoals ik hem laatst in waterleidingduinen heb gedaan, is het wel lekker als je hem aan je riem kunt doen.
Triskelle Geplaatst 20 september 2008 Geplaatst 20 september 2008 Wat te denken van een washandje met een veter???
Buteo66 Geplaatst 21 september 2008 Geplaatst 21 september 2008 Vroeger hield ik hem ook altijd in de hand, maar sinds ik iemand zag die de broekklem aan de schouderband van zijn rugzak had bevestigd, ben ik helemaal om. Direct binnen handbereik, handen vrij en geen bungelende tasjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden