Spring naar bijdragen

Artikel in AD/Utrechts Nieuwsblad


Aanbevolen berichten

Begin vorige week kreeg ik een leuke email in mijn mailbox. Of ik bereid was om mee te werken aan een artikel over Geocaching in de regio Utrecht.

 

Natuurlijk!

 

En dus trok Team Oosterom en samen met een journalist van het AD een avondje op uit om het een en ander uit te leggen over geocaching. En wat is er dan leuker om dit in de praktijk te doen met een leuke multicache.

 

De Zaaiers en Leeuwerikje vonden het ook leuk om mee te lopen en dus liepen er drie teams en een journalist Rondje de Haar (GCRRH8) langs de boerderijen in Linschoten.

 

Alle punten waren goed te vinden en het rondje was dan ook makkelijk te maken. Bij het laatse waypoint is het bankje dan ook zeer handig voor het berekenen van de eindcoordinaten.

 

De cache was makkelijk te stoppen op de eindlocatie.

 

Morgen, donderdag 18 mei, In de loop van de volgende week is de complete reportage te lezen in de stadseditie van AD/Utrechts Nieuwsblad.

bewerkt door Team Oosterom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

net de krant open geslagen! en ja hoor in het regio katern, in het midden, 2 pagina's met Team Oosterom op de foto!

 

Dit keer geen moeilijk stukje over het landschap en andere "grappig" bedoelde zinsnedes maar een leuk verhaal over het waarom en vooral het hoe!

 

LEuk geschreven, makelijk te lezen. en een journalist die wat research gedaan heeft.

 

ik moet nu naar mijn werk, en zal (als iemand anders het al niet heeft gedaan) later vandaag het stukje scannen en beschikbaar maken.

 

:):):eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)

 

Bij ons staat het Hofpleinlijntje in het regiokatern...

Maar ik wil dat stukje ook wel eens lezen :eek: Dus, als iemand het wil scannen: :)

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

net de krant open geslagen! en ja hoor in het regio katern, in het midden, 2 pagina's met Team Oosterom op de foto!

 

Dit keer geen moeilijk stukje over het landschap en andere "grappig" bedoelde zinsnedes maar een leuk verhaal over het waarom en vooral het hoe!

 

LEuk geschreven, makelijk te lezen. en een journalist die wat research gedaan heeft.

 

ik moet nu naar mijn werk, en zal (als iemand anders het al niet heeft gedaan) later vandaag het stukje scannen en beschikbaar maken.

 

:)  :)  :eek:

 

Inderdaad ook Team Oosterom kocht vanochtend even een ADtje, want Team Oosterom leest 'trouw' een andere krant.

 

En ik moet mij aansluiten bij TrackLeader. Het resultaat mag er zijn. Duidelijk stuk. Goede uitleg en geen poespas. ;)

 

Op een kleine persoonlijke misser aan het eind van het stuk na is Team Oosterom erg tevreden met het resultaat. "Vrouw" Oosterom doet ook graag aan geocaching en hier staat een 'niet' te veel in het AD. :crybaby:

 

TrackLeader kan jij het scannen, want ik heb zelf geen scanner. TNX!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een aardig stukje. Beter dan ik in het verleden wel eens gelezen heb. Ook een andere cacheteam komt nog aan het woord (Karel Kraak als ik mij niet vergis).

 

tot cache,

team Wij Drie B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast scarlett
Begin vorige week kreeg ik een leuke email in mijn mailbox. Of ik bereid was om mee te werken aan een artikel over Geocaching in de regio Utrecht.

 

Natuurlijk!

 

En dus trok Team Oosterom en samen met een journalist van het AD een avondje op uit om het een en ander uit te leggen over geocaching. En wat is er dan leuker om dit in de praktijk te doen met een leuke multicache.

 

De Zaaiers en Leeuwerikje vonden het ook leuk om mee te lopen en dus liepen er drie teams en een journalist Rondje de Haar (GCRRH8) langs de boerderijen in Linschoten.

 

Alle punten waren goed te vinden en het rondje was dan ook makkelijk te maken. Bij het laatse waypoint is het bankje dan ook zeer handig voor het berekenen van de eindcoordinaten.

 

De cache was makkelijk te stoppen op de eindlocatie.

 

Morgen, donderdag 18 mei, In de loop van de volgende week is de complete reportage te lezen in de stadseditie van AD/Utrechts Nieuwsblad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...