Gast path_finder Geplaatst 14 mei 2006 Share Geplaatst 14 mei 2006 Ik ben op zoek naar een gridlezer voor kaarten met de schaal 1:25.000. Heeft iemand enig idee waar die te koop zijn? Met google krijg ik 0 hits Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 14 mei 2006 Share Geplaatst 14 mei 2006 Ik kon de mijne (Silva protractor ) vinden in een reisboekenwinkel die ook kaarten verkoopt en hoogtemetertjes. Voor een lijst van dergelijke firma's zie: http://www.reitsmaroutes.nl/rome.paginas/r...oekhandels.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 14 mei 2006 Share Geplaatst 14 mei 2006 hm, volgens mij bedoel je een kaarthoekmeter. Krijg je in ieder geval bij de Scoutshops. Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 14 mei 2006 Share Geplaatst 14 mei 2006 hm, volgens mij bedoel je een kaarthoekmeter. Ik kocht die van mij bij Bever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postman Geplaatst 14 mei 2006 Share Geplaatst 14 mei 2006 Precies... een kaarthoekmeter, googel daar maar even mee en je weet niet wat je ziet. En anders... bij elke goede buitensortzaak te koop. Ook ik kocht er vorig jaar weer eens een bij bever. Bij mij in huis schijnt iemand die dingen te eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast path_finder Geplaatst 14 mei 2006 Share Geplaatst 14 mei 2006 Bedankt allemaal, als je de juiste naam weet is het een stuk makkelijker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
junglebat Geplaatst 16 mei 2006 Share Geplaatst 16 mei 2006 Ik heb ze nog wel in een .doc bestandje staan. Even uitprinten op overhead folie en je kan er weer 4 verslinden. (Onze verkenners verslinden die dingen ook altijd en nu hoeven we niet telkens nieuwe aan te schaffen) Laat even weten als je interesse hebt; moeten we even kijken of ik dat bestandje bij je kan 'bezorgen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachemier Geplaatst 16 mei 2006 Share Geplaatst 16 mei 2006 Hier kan je er eentje downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden