Spring naar bijdragen

Alle Bob Valdez caches down?


hneel

Aanbevolen berichten

Ik kreeg net een watchlist emailtje dat een cache bij Brugge tijdelijk down is. De logregel was "HET EINDE VAN DE RIT". Nu heb ik nog een aantal andere caches in die omgeving bekeken, en ook die waren disabled met dezelfde logregel. Wat is hier aan de hand?

 

 

(Bob Valdez is iemand die in westvlaanderen zeer veel caches heeft gelegd. De meeste caches daar zijn van hem...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kreeg net een watchlist emailtje dat een cache bij Brugge tijdelijk down is. De logregel was "HET EINDE VAN DE RIT". Nu heb ik nog een aantal andere caches in die omgeving bekeken, en ook die waren disabled met dezelfde logregel. Wat is hier aan de hand?

 

 

(Bob Valdez is iemand die in westvlaanderen zeer veel caches heeft gelegd. De meeste caches daar zijn van hem...)

Vraag 't hemzelf zou ik zeggen. Dat lijkt me de betrouwbaarste bron. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden die blijkbaar de emmer liet overlopen staat te lezen in de logs van deze cache : http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...8f-b6c30d1aa03a

 

Ik vind het zeer spijtig. Ben zelf een nieuwe West-Vlaamse geocacher en zoals gezegd, zijn in West-Vlaanderen niet veel andere dan de Bob-caches te vinden. Ik wil me het gat in de geocaching kaart niet voorstellen, als die allemaal gaan verdwijnen. Zelf ben ik nog te nieuw om er een duidelijke idee over te vormen van wat vooraf ging.

 

Hopelijk komt dit weer in orde!

 

Groeten vanuit Boâvikoove.

Sabam

 

Ik kreeg net een watchlist emailtje dat een cache bij Brugge tijdelijk down is. De logregel was "HET EINDE VAN DE RIT". Nu heb ik nog een aantal andere caches in die omgeving bekeken, en ook die waren disabled met dezelfde logregel. Wat is hier aan de hand?

 

 

(Bob Valdez is iemand die in westvlaanderen zeer veel caches heeft gelegd. De meeste caches daar zijn van hem...)

Vraag 't hemzelf zou ik zeggen. Dat lijkt me de betrouwbaarste bron. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou wel spijtig zijn. In maart zijn m'n vriend en ik een weekend in Brugge geweest en hebben daar de hele stad verkent aan de hand van alle caches die daar liggen en die waren inderdaad zo ongeveer allemaal van Bob Valdez.

Hopelijk komt er iemand die er een aantal wil adopteren, als hij er echt mee wil stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanleiding was de vraag van Cachemier om een tijdelijke archivering van één van de Bob Valdez caches omdat de uitgestippelde cacheroute door een broedgebied voor vogels loopt en een deel van het pad verboden is van 20 maart tot 30 juni... Lees hier meer (GC.be Forum)

bewerkt door danpan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde zonde zonde!

 

Wie er ook gelijk heeft, het maakt niet uit! Het gaat erom dat iemand die zoveel heeft toegevoegd aan het cachen in België (nl. 200 caches), het voor gezien houdt vanwege de kritieken etc.

 

Ik hoop dat Bob nog over te halen valt! In ieder geval is het het proberen waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mischien word het HIER en HIER en HIER iets duidelijker.....

 

 

Gr Twinlife  :crybaby:

 

Of hiermee:

 

526e7162-218d-41b5-847b-a0de63b4b4da.jpg

 

Trouwens ook wel een lekker duidelijk bordje, eerst vermelden dat het een broedseizoen is en dat het dan gesloten is en daarna vertellen dat het een wandelpad is dat moet ook wel om verwarring vragen.

Nu heb ik de draadjes natuurlijk ook gelezen en ook de note op de cachepagina en dat was wat minder genuanceerd kortom mensen laten we hopen dat ook hier het gezonde grote mensenverstand zegeviert en de sport er sterker van wordt.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest verhaal, twee mensen die beide hun sporen hebben verdiend en elkaar dan in de haren vliegen. Naar mijn idee omdat de één een terrechte boodschap op een totaal foute wijze presenteert.

 

Maar leid het dan tot een oplossing, om de vele geocachers die gebruik maken van het forum hierbij te betrekken? En welke toegevoegde waarde heeft deze topic aan onze hobby ?

 

Hoeveel aandacht moeten we besteden aan een ruzie in België.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Hoeveel aandacht moeten we besteden aan een ruzie in België.]

 

Besteed niet te veel aandacht hier aan maar hopelijk leren hier mensen wel een les uit. Laten we hopen dat dit niet in Nederland gebeurd.

 

Chris

bewerkt door the dam-scout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Hoeveel aandacht moeten we besteden aan een ruzie in België.]

 

Besteed niet te veel aandacht hier aan maar hopelijk leren hier mensen wel een  les uit. Laten we hopen dat dit niet in Nederland gebeurd.

 

Chris

 

Inderdaad, buren van ons. Het is hier in west vlaanderen een uit de hand gelopen discussie die ze dan nog eens opengetrokken hebben op het forum en nu is het natuurlijk zo goed als onomkeerbaar. Laat dit inderdaad een les zijn voor onze buurlanden want zoiets is heel jammer, de mooiste plekjes van de westhoek heeft die Bob Valdez voor iedere cacher toegankelijk gemaakt, we zijn in de rouw.

Greetzzzz

Bart :o pLaNeTx :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...