Spring naar bijdragen

spoiler foto


Jalychaba

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En ja, wij hebben ook wel eens iemand naar de middenstip laten zoeken op de middenweg. Middenweg lag echter in de buurt van Egmond. Kwam MCMAL net ietsje te laat achter

 

 

En ze hebben er nog steeds lol om, die Belhamels :beerchug:

bewerkt door MCMAL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan je er aan doen, ik heb bij al mijn caches duidelijk staan dat logjes met spoiler foto's worden verwijderd. Ondanks deze waarschuwing heb ik nu al een paar foto's in de logjes staan waardoor het vinden wel heel makkelijk wordt.

 

Aan de andere kant, geocachers die spoilers willen gebruiken moeten dat vooral doen, wordt cachen toch niet leuker van :bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

 

Bedankt voor alle reacties. Zoals ik inmiddels wel een beetje gewend ben zijn er altijd meerdere meningen (en dat houdt het leuk). Ik heb besloten om niet door te geven, ik ga er van uit dat de eigenaar van de cache het zelf ziet of binnenkort zal zien.

 

Gr. Lydia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan je er aan doen, ik heb bij al mijn caches duidelijk staan dat logjes met spoiler foto's worden verwijderd. Ondanks deze waarschuwing heb ik nu al een paar foto's in de logjes staan waardoor het vinden wel heel makkelijk wordt.

 

Aan de andere kant, geocachers die spoilers willen gebruiken moeten dat vooral doen, wordt cachen toch niet leuker van  :offtopic:

Als je vind dat de kwaliteit van de cache er door onderuit gehaald wordt Frank, dan zou ik de logger vriendelijk verzoeken de foto te verwijderen. Als hij dat niet doet binnen een bepaalde termijn, zou ik, als het me echt stoorde, de log compleet verwijderen en de logger daar van op de hoogte brengen. Hij kan het bericht weer terugplaatsen en dan de foto achterwege laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief je hebt helemaal gelijk, toch ligt er voor mij een drempel om de logger een mailtje te sturen. Vooral als ze gezellig met de hele familie om de cache plek heenstaan. (alle spoilers zijn wel duidelijk per ongeluk)

 

Aan de andere kant als er een foto van de betreffende cacheplek zo herkenbaar is dat je er eigenlijk gelijk naar toe kan lopen is het een beetje zonde van een goede verstop plek. Dus ik ga toch maar is een mailtje sturen. Bedankt voor het advies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief je hebt helemaal gelijk, toch ligt er voor mij een drempel om de logger een mailtje te sturen. Vooral als ze gezellig met de hele familie om de cache plek heenstaan. (alle spoilers zijn wel duidelijk per ongeluk)

 

Aan de andere kant als er een foto van de betreffende cacheplek zo herkenbaar is dat je er eigenlijk gelijk naar toe kan lopen is het een beetje zonde van een goede verstop plek. Dus ik ga toch maar is een mailtje sturen. Bedankt voor het advies!

Gewoon doen :offtopic: En gelijk er misschien een tip bij geven dat als ze de cachedoos soms ff 1 a 2 meter verderop fotograferen, al dan niet met het hele gezin, er meestal niets aan de hand is.

 

Ik heb trouwens, naar aanleiding van je opmerking een featurerequest ingestuurd aan geocaching.com met het verzoek om de mogelijkheid een foto van een log te kunnen deleten als eigenaar van de cache of als reviewer. Nu is het of alles of niets laten staan of deleten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dan niet direct over spoilerfoto"s, maar onlangs was er bij één van onze caches een foto van een TB geplaatst met daarop duidelijk leesbaar het nummer van de TB.

 

Een mailtje richting cacher (newbie) met het verzoek de foto aan te passen of te verwijderen (ivm grtabben etc) werd met dank aanvaard voor de tip en is verwijderd.

 

Ik denk dat cachers soms helemaal niet in de gaten hebben dat ze een spoiler of een "foute" foto plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dan niet direct over spoilerfoto"s, maar onlangs was er bij één van onze caches een foto van een TB geplaatst met daarop duidelijk leesbaar het nummer van de TB.

 

Een mailtje richting cacher (newbie) met het verzoek de foto aan te passen of te verwijderen (ivm grtabben etc) werd met dank aanvaard voor de tip en is verwijderd.

 

Ik denk dat cachers soms helemaal niet in de gaten hebben dat ze een spoiler of een "foute" foto plaatsen.

 

 

Je haalt mij de woorden uit de mond.....

Af en toe zie je bij logjes ook nog wel eens het TB/coin nummer staan, even een mailtje en vaak is hij hij binnen no-time weg.

Plus wat ik dan ook nog wel eens doe is als bijlage de handleiding van Haak meesturen...en daar komen dan weer dankbare reacties op.

 

 

Gr Twinlife :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel eens spoilerfoto's geplaatst waarvan ik dacht dat ze niet teveel weggaven.

En is het wel een spoiler als iemand hem vind die dagelijks langs die plek komt, of er om de hoek woont, het een spoiler noemt?

 

Meestal wordt je wel benaderd door de plaatser om je foto aan te passen. De meesten vinden al die foto's wel leuk, dus weghalen hoeft niet altijd.

 

Ook maak ik altijd foto's een eindje weg van de cacheplek, waar we dan ook meestal (ongezien) loggen. Zo krijg je ook zelden spoilers (of je moet een straal van 100 meter een spoiler vinden :blush: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens, naar aanleiding van je opmerking een featurerequest ingestuurd aan geocaching.com met het verzoek om de mogelijkheid een foto van een log te kunnen deleten als eigenaar van de cache of als reviewer. Nu is het of alles of niets laten staan of deleten.

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Toch is het niet leuk als je een cache maakt en iemand plaats foto`s die in jou ogen echt geen meer waarde hebben

maar zolang ze meewerken aan de vraag of ze de foto`s willen verwijderen

kun je er mee leven

bewerkt door DeWeVo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
Deze foto is ook gemaakt (samen met de cache) maar een knappe jongen of meid die uit deze foto de precieze cachelokatie kan achterhalen.  :P

 

10101594fd.jpg

 

Het  takje links geeft houvast bij het vinden.  :beerchug:

 

 

waarschijnlijk omdat niemand weet waar HoeMsbroek ligt :D

bewerkt door Team_Maju
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...