Spring naar bijdragen

Coordinaat veranderen


Dreefhelden

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

vandaag is mijn tweede cache online verschenen. Ik had alleen vergeten de tweede coordinaat die standaard op W staat, te veranderen naar E. Zodoende ligt deze dus in zee, bij Wales. Nu wil ik de coordinaten aanpassen, maar als ik de W naar een E verander en op ok druk, verschijnt het bericht dat de aanpassing van de cache te ver van de oorspronkelijke lokatie ligt. Ik zou een nieuwe listing moeten aanmaken. Dit wil ik niet. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!!!

 

Groetjes, Thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

vandaag is mijn tweede cache online verschenen. Ik had alleen vergeten de tweede coordinaat die standaard op W staat, te veranderen naar E. Zodoende ligt deze dus in zee, bij Wales. Nu wil ik de coordinaten aanpassen, maar als ik de W naar een E verander en op ok druk, verschijnt het bericht dat de aanpassing van de cache te ver van de oorspronkelijke lokatie ligt. Ik zou een nieuwe listing moeten aanmaken. Dit wil ik niet. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!!!

 

Groetjes, Thijs

 

 

Even een mailtje naar Kruimeldief..... :ph34r:

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

vandaag is mijn tweede cache online verschenen. Ik had alleen vergeten de tweede coordinaat die standaard op W staat, te veranderen naar E. Zodoende ligt deze dus in zee, bij Wales. Nu wil ik de coordinaten aanpassen, maar als ik de W naar een E verander en op ok druk, verschijnt het bericht dat de aanpassing van de cache te ver van de oorspronkelijke lokatie ligt. Ik zou een nieuwe listing moeten aanmaken. Dit wil ik niet. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!!!

 

Groetjes, Thijs

op zich al wonderlijke dat hij ge-aproved is.

Het onderhouden van een cache daar wordt al moeilijk. :D

Nieuwe caches die in het buitenland worden geplaats mogen niet meer. (of onder bepaalde voorwaarden).

Bovendien ligt je kistje nu in een drukke scheepvaart route. :rolleyes:

 

Der hebben er dus meer zitten slapen. :blush:

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

vandaag is mijn tweede cache online verschenen. Ik had alleen vergeten de tweede coordinaat die standaard op W staat, te veranderen naar E. Zodoende ligt deze dus in zee, bij Wales. Nu wil ik de coordinaten aanpassen, maar als ik de W naar een E verander en op ok druk, verschijnt het bericht dat de aanpassing van de cache te ver van de oorspronkelijke lokatie ligt. Ik zou een nieuwe listing moeten aanmaken. Dit wil ik niet. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!!!

 

Groetjes, Thijs

op zich al wonderlijke dat hij ge-aproved is.

Het onderhouden van een cache daar wordt al moeilijk. :D

Nieuwe caches die in het buitenland worden geplaats mogen niet meer. (of onder bepaalde voorwaarden).

Bovendien ligt je kistje nu in een drukke scheepvaart route. :rolleyes:

 

 

 

 

Der hebben er dus meer zitten slapen. :blush:

 

Ger@ld

 

 

kruimeldief heeft zitten slapen. hij had namelijk al gezegd dat hij de W naar een E had veranderd. Heeft hij dus niet gedaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kruimeldief heeft zitten slapen. hij had namelijk al gezegd dat hij de W naar een E had veranderd. Heeft hij dus niet gedaan  :rolleyes:

 

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.

Waar hard gewerkt wordt, worden meer fouten gemaakt

Ik ken mensen die nooit fouten maken :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kruimeldief heeft zitten slapen.

 

Dat heb ik mij altijd al afgevraagd: slaapt Kruimeldief wel?? 's nachts werkt hij en overdag zit hij op het forum of is hij aan het reviewen!!

 

Om weer ontopic te zijn, is dat ons ook al gebeurd doordat Gimli een cache ons had geapproved in Nederland. De E en N waren wel goed maar ik had Nederland ingevoerd bij Land. Het ging om de Hoogste Cache van Europa op de Mont Blanc!?!?!?!? Het had dus Frankrijk moeten zijn...

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb tijdens de review het opgemerkt, in de reviewernote voor het publiceren gemeld aan de cache-eigenaar en gemeld dat ik het veranderd had... Helaas is dat laatste of door mij vergeten, of niet goed gebeurd :punk:

 

Maar, zoals opgemerkt, wie werkt maakt fouten.

 

Ik heb dus niet tijdens de review zitten slapen. Dat doe ik normaal gesproken tussen elke review in.

 

@Reintje: Ik heb direct na de verandering van W/E, de verandering ook doorgevoerd in DHZ. DHZ herkende de cache niet als een cache in de database. Oorzaak zal wel liggen aan het feit dat de cache in Engeland lag (Ierse Zee).

Maar goed, dat zal intussen wel al (automatisch) verholpen zijn.

 

Ik ga nu even weer slapen (reviewertodolijst is, op de afgesproken publicaties na, leeg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...