Spring naar bijdragen

caches zoeken in het buitenland


paulus

Aanbevolen berichten

Er wordt nog al eens gevraagd hier naar lokatie's in het buitenland... :thumbup:

Een simpele manier om te kijken of er caches zijn op je vakantieadres:

Voer op je "Mijn cache pagina" bij "Update home coordinates" de coordinaten in van je vakantieadres en zoek bij "From your home coordinates"

Groeten PAULUS :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voer op je "Mijn cache pagina" bij "Update home coordinates" de coordinaten in van je vakantieadres

 

Dan moet je toevallig wel weten wat de coordinaten van je hotel/camping zijn :thumbup:

 

Het enige wat erop zit is ze een link te geven waar ze cache-overzichtskaarten van hun vakantiegebied kunnen vinden, of uitleggen hoe ze met Google Earth icm de kml van gc.com kunnen werken om het zelf op te zoeken. Misschien iets voor een nieuw hoofdstuk in het boekje van kap. Haak? :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan eventueel ook nog via onze website naar plaatsen in landen zoeken, ik ben nog bezig met uitbreiden van het aantal landen. Je krijgt hier ook bij de plaatsen overigens de Lat/Long coordinaten. Aanvragen voor een specifiek land welke er nog niet bij staat kan ook dan graag een PM, dan voeg ik die toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je ook kunt doen is bij http://www.geocaching.nl/maps/Europmap.php op je vakantie land klikken. Als ik de link weet, spring je naar een kaart van dat land.

Uiteraard alleen in Europa.

 

Bovenstaande werkt voor de meeste landen, maar bijvoorbeeld italie wordt weergegeven via die Buxley's geocaching page. Deze is nou net niet het adres voor dit land. Zoals al eerder aangegeven hier is de Google plugin veel makkelijker om te gebruiken, jammer is wel dat alle inactives nog steeds worden meegenomen. Maar daar valt echt wel mee te leven.

 

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kaart van Noorwegen die ik voorgeschoteld krijg laat helaas slechts 5 caches zien. Volgens mij liggen er hier in werkelijkheid wat meer!

 

Ook mij verbaasde dit, want als ik op http://brillig.com/geocaching/norway.shtml kijk dan zie ik toch echt maar 5 caches. Er liggen echter 2320 caches volgens geocaching.com!! Hoe zit dit?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.brillig.com/geocaching

De EU kaart op deze site verwijst naar www.brillig.com.

 

Daar komt Noorwegen niet voor, omdat Noorwegen geen EU lid is. Er is wel een Noorse site: http://kart.as/monster/geocaching/, maar daar heb ik geen kaarten gevonden. anders stond die wel onder de knop van Noorwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mij verbaasde dit, want als ik op http://brillig.com/geocaching/norway.shtml kijk dan zie ik toch echt maar 5 caches. Er liggen echter 2320 caches volgens geocaching.com!! Hoe zit dit?!

Dat komt omdat Brilling "ruzie" heeft met gc.com. Daardoor kunnen ze de informatie die nodig is voor het maken van de kaarten niet ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt omdat Brilling "ruzie" heeft met gc.com. Daardoor kunnen ze de informatie die nodig is voor het maken van de kaarten niet ontvangen.

Yeps, dat had ik inmiddels begrepen, op de website van Brilling staat geschreven dat ze al sinds 2003 "ruzie" hebben .com... Helaas dus geen complete digitale cachekaarten van Noorwegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas dus geen complete digitale cachekaarten van Noorwegen?

Ik heb ze niet gevonden, want anders had ik ze achter de kaart van Europa geplaatst.

 

Ik zou ze op gc.nl kunnen gaan opnemen. Maar daarvoor heb ik rechten vrije kaarten nodig. Ook moet ik voorkomen dat wij ook "Ruzie" met gc.com krijgen. Das dat gaan we niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...