Wimmert Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Wie kan mij helpen. Ik heb een licentie(en nog een vrije over) voor city select v7 Nu moet ik mijn laptop opnieuw instaleren(hd crash) en kan ik mijn originele cdees niet meer vinden. Iemand raad of hulp? groeten Wim
Wimmert Geplaatst 26 april 2006 Auteur Geplaatst 26 april 2006 Importeur bellen, lijkt me. <{POST_SNAPBACK}> Ik heb een email gestuurd aan gramin.nl kijken hoe de service is!
Spider Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Nu moet ik mijn laptop opnieuw instaleren(hd crash) en kan ik mijn originele cdees niet meer vinden. <{POST_SNAPBACK}> Lastig probleem als je de orginele CD's niet meer hebt, hoe wil je die kaart opnieuw gaan instaleren!?
blazez Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Als je je licentiecodes nog hebt (of je inlogcode op de garmin site) kan je toch (dacht ik) een setje disks opvragen bij sailtron? die disks zit namelijk geen licentie op.
Wimmert Geplaatst 28 april 2006 Auteur Geplaatst 28 april 2006 Ik heb maandag al een mail gestuurd naar info[@]garmin.nl Met min adres en code van mijn unit. Tot nu toe nog niets van gehoord. Wellicht gaat het nog gebeuren....... Wellicht kan iemand anders mij uit de brand helpen als gramin mij niet helpt?
LTeunis Geplaatst 28 april 2006 Geplaatst 28 april 2006 (bewerkt) Je codes kan je gewoon zien op de site van garmin.com als je inlogt met je persoonlijke gebruikerscode. zie http://shop.garmin.com/cartography/mapsource/default.asp En als je je couponcode vergeten bent dan kan je ook je eerder ingevoerde emailadres gebruiken om zowel je couponcode als al je eerder unlockte mappen per email gestuurd te krijgen. Je moet dan natuurlijk wel je bij het registreren gebruikte email adres weten. LTeunis 28 april 2006 bewerkt door LTeunis
Wimmert Geplaatst 19 mei 2006 Auteur Geplaatst 19 mei 2006 Meeltje kun je het beste sturen aan:sailtron@sailtron.com dat is nogsteeds hun hoofd meel adres. <{POST_SNAPBACK}> Sow keurig een nieuwe set cdees mogen ontvangen. Keurig dus!
Aanbevolen berichten