Spider Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 Was vandaag eens heerlijk >>DEZE<< cache gaan doen, maar bij WP4 kom ik een vraag tegen die voor mij nieuw is. Hoe moet je de woordwaarde van dit WP in een cijfer omzetten? Ik wil als het even kan deze cache vandaag nog vinden.
Team Diesel Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 Hoi het staat al in de beschrijving van de cache; A=1 B=2 etc. dus het woord BA = woordwaarde 2+1= 3 in dit geval moet je de kleur nemen als woord. Succes
Spider Geplaatst 23 april 2006 Auteur Geplaatst 23 april 2006 Hoihet staat al in de beschrijving van de cache; A=1 B=2 etc. dus het woord BA = woordwaarde 2+1= 3 in dit geval moet je de kleur nemen als woord. Succes <{POST_SNAPBACK}> De kleur weet ik, heb die paal gevonden. Maar de letters K en L komen totaal niet overeen met de kleur van die paal!
deBruineBeren Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 Was vandaag eens heerlijk >>DEZE<< cache gaan doen, maar bij WP4 kom ik een vraag tegen die voor mij nieuw is. Hoe moet je de woordwaarde van dit WP in een cijfer omzetten? Ik wil als het even kan deze cache vandaag nog vinden. <{POST_SNAPBACK}> Hoi Spider, Op het betonnen paaltje zal wel een woord gestaan hebben ofzo. Bv Spider Van alle letters zoek je de plaats in het alfabet op dus a=1 b=2 c=3 enz. Vervolgens tel je deze bij elkaar op en je hebt de woordwaarde. Spider is dan 71 Suc6 Alex (woordwaarde 42)
Team Diesel Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 Nee maar je hebt de woord waarde nodig om de waarde van K en L te bepalen. Aan het eind van de cache beschrijving staat een som waarin je de waarde van K en L nodig hebt. De kleur kan bijvoorbeeld Paars Groen zijn> hiervan bepaal je de letterwaarde en dan is K de letterwaarde van Paars en L is de letterwaarde van Groen.
Spider Geplaatst 23 april 2006 Auteur Geplaatst 23 april 2006 (bewerkt) Hoi Spider, Op het betonnen paaltje zal wel een woord gestaan hebben ofzo. Bv Spider Van alle letters zoek je de plaats in het alfabet op dus a=1 b=2 c=3 enz. Vervolgens tel je deze bij elkaar op en je hebt de woordwaarde. Spider is dan 71 Suc6 Alex (woordwaarde 42) <{POST_SNAPBACK}> Dan zou ik dit moeten krijgen, aan deze optie dacht ter plaatse ook al aan! (even blauw als voorbeeld nemen) echte kleur paal bij WP is anders! Even een kleine correctie! B=2 L=12 A=1 U=21 W=23 Dan zou als deze getallen worden opgeteld 59 het eind getal moeten zijn! K=5 L=9 23 april 2006 bewerkt door Spider
Team Firefox Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 We gaan toch niet weer caches hier bespreken
Spider Geplaatst 23 april 2006 Auteur Geplaatst 23 april 2006 We gaan toch niet weer caches hier bespreken <{POST_SNAPBACK}> Zijn we dat dan hier aan het doen!!?? Ik dacht het niet!
Spider Geplaatst 23 april 2006 Auteur Geplaatst 23 april 2006 Ben er al uit, wil ''deBruineBeren'' en ''Team Diesel'' bedanken voor de hulp. De andere reacties voegen totaal niks toe aan dit topic!
BigFurryMonster Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 We gaan toch niet weer caches hier bespreken We zijn toch een geocaching-community? Dan praat je toch over caches?!
Team Diesel Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 [(even blauw als voorbeeld nemen) echte kleur paal bij WP is anders! Even een kleine correctie! B=2 L=12 A=1 U=21 W=23 Dan zou als deze getallen worden opgeteld 59 het eind getal moeten zijn! K=5 L=9 <{POST_SNAPBACK}> Ja op deze manier moet je het doen! Gaat vast goed komen zo! groetjes Team Diesel.
Spider Geplaatst 23 april 2006 Auteur Geplaatst 23 april 2006 Ja op deze manier moet je het doen!Gaat vast goed komen zo! groetjes Team Diesel. <{POST_SNAPBACK}> Ga straks de laatste 2 WP's zoeken, en uiteraard de cache Nu ik weet hoe dat werkt is ...'' woordwaarde berekenen '' voor mij voortaan geen geheim meer!
Wilxlii Carrotte Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 We gaan toch niet weer caches hier bespreken We zijn toch een geocaching-community? Dan praat je toch over caches?! <{POST_SNAPBACK}> Zou je het echt waarderen als jouw mooie cache 'Letterlijk in 't park' hier uitgebreid werd behandeld en werd verteld wat je waar precies kan vinden? Denk het toch niet
Aanbevolen berichten