kapper Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 't ziet er netjes geknipt en goed geschoren uit. Proficiat !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 iets mis met de systeemtijd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 iets mis met de systeemtijd ? Je moet bij My Controls de board settings instellen. Hier blijkt standaard een idiote tijd te staan, verander dat in GMT+1 h. ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 Bedankt Lex !! Maar waarom moet ik dat nu van jou horen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shikra Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 Lex, ook bedankt van mijn kant. :wub: Ik had gisteren al gezien dat er iets niet klopte, maar dit nog niet gelezen.Ik heb het nu dus aangepast. Thanx, Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
et1961* Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 He, het lijkt weer wat normaler te worden. Hi, kruimeldief Alleen jouw avantar wordt steeds abnormaler! SY Etienne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 Ook van mijn kant gefeliciteerd met deze heftige klus! Ziet er echt goed uit, en het zou helemaal fantastisch zijn als we niet meer van dat soort akelige bugs tegenkomen als in de CGI versie! Ik heb er in elk geval vertrouwen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rwarmer Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 Omdat xs4all hardnekkig het oude IP adres van geocaching.nl blijft geven hebben we onze windoos machines maar getruukt (zie forum op geocaching.nu) om toch op deze mooie nieuwe plaats uit te komen. Ook onze naam en gegevens werken nog steeds. We zijn alleen enkele messages kwijt, maar dat maken we wel weer goed. <Team Warmer: Jos> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mad blakeness Geplaatst 30 december 2002 Share Geplaatst 30 december 2002 gefeliciteerd hoor, erg mooi allemaal, zal ook wel gebruiksvriendelijk zijn. ik misste het wel een beetje allemaal, zou ik dan toch ook dat virus te pakken hebben gekregen prettige feestdagen allemaal mad blakeness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 31 december 2002 Share Geplaatst 31 december 2002 De knoppen, links op de main-page doen niet bij mij. Ik krijg de volgende foutmelding : runtime- fout regel 133 fout : document.rollT xt is leeg of geen object. iemand een idee hoe dit te verhelpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjors Geplaatst 31 december 2002 Share Geplaatst 31 december 2002 Dat ziet er goed en snel uit De indeling is inmiddels vertrouwd. Het opnieuw aanmelden ging soepeltjes. Daar had ik inmiddels ervaring mee gekregen. Laten we hopen dat we nu gladjes 2003 inglijden. sjors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 1 januari 2003 Share Geplaatst 1 januari 2003 "I don't have a sig... but I had a (yellow) card :-) To be continued ;-)" To be continued? Nee hoor, er is nix aan de hand, het kaartje is al lang weg. We beginnen allemaal schoon in een nieuw jaar op een nieuw forum! Laten we allemaal samen het beste er van maken! We hebben allemaal een gezamelijke hobby. Enjoy it! Happy 2003! Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blokhut Geplaatst 1 januari 2003 Share Geplaatst 1 januari 2003 Het ziet er allemaal weer keurig uit en het opnieuw aanmelden ging prima dankzij de goede uitleg, nog wel even zelf de "abnormale"tijd in de normale tijd veranderd Groeten van Team Blokhut , Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst 1 januari 2003 Share Geplaatst 1 januari 2003 Gelukkig Nieuw Forum en een Gelukkig Nieuw Jaar allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 januari 2003 Share Geplaatst 1 januari 2003 Na korte afwezigheid in KabouterLand die samenviel met de forum conversie/restauratie, ben ik weer terug van weggeweest. En tjonge, ik heb het gevoel dat ik hier met mijn neus in de roomboter val. Wat een nieuwe toeters en bellen! Letters van verschillende grootte en kleur. Dat kan een bonte boel worden! Automatische mailtjes voor als er belangrijke dingen op dit forum gezegd worden. Tof hoor! Aan de makers zou ik zeggen: geweldig bedankt voor de enorme inzet. En voor de deskundigheid want het valt niet mee om met Unix- databases te frutselen!!! Ik krijg er weer helemaal zin in. Een nieuw jaar en nieuwe plannen! Ik kom er later wel mee op te proppen. Eerst even wat knutselen met OEM-GPS-en en dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden