Spring naar bijdragen

Reset gevaarlijk of niet?


Spider

Aanbevolen berichten

Lees regelmatig dat gebruikers hun GPS resetten, omdat er software problemen zijn of dat ze groot ''onderhoud'' willen plegen zoals bij een gewone computer. Hoe werkt dat, en is het verstandig om draagbare GPS apparaten af en toe te resetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lees regelmatig dat gebruikers hun GPS resetten, omdat er software problemen zijn of dat ze groot ''onderhoud'' willen plegen zoals bij een gewone computer. Hoe werkt dat, en is het verstandig om draagbare GPS apparaten af en toe te resetten?

Bij resetten gaat de gpsr weer helemaal terug naar de staat zoals hij uit de fabriek kwam.

Alle verzamelde data is dan weg!

Als je de gpsr dan weer aanzet denkt het ding dat hij weer in Taiwan is, een fix duurt dan ff.

Ik heb het weleens gedaan met de Vista en de Geko 201.

De toetsenkombinaties zwerven wel ergens op internet.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De GPS resetten lijkt me vooralsnog totaal overbodig, tenzij je allerhande handelingen hebt uitgevoerd (instellingen aangepast) omdat je denkt dat je een gevorderde gebruiker bent maar eigenlijk alleen weet hoe de GPS aan moet.... :cry:

Of de GPS is van inferieure kwaliteit (bestaan die??)

Gelukkig heeft de GPS nog geen Windows als OS, dan was het natuurlijk een ander verhaal geweest ;)

Ik gebruik de mijn nu bijna 3 jaar en is voorheen een paar jaar door iemand anders gebruikt en deze is nog nooit gereset en werkt gewoon zo als hij beheert te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...