Spring naar bijdragen

Cty navigator 7 op twee toestellen?


Spider

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Daar heb ik ook al een topic geplaats, maar moet ik de software weer opnieuw instaleren, of moet dat anders?

 

Nee, je hoeft op je pc niet opnieuw te installeren. Maar je moet wel voor het 2e apparaat een 2e unlockcode aanvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je hoeft op je pc niet opnieuw te installeren. Maar je moet wel voor het 2e apparaat een 2e unlockcode aanvragen.

 

 

Wordt die code per post of per e mail opgestuurd? allemaal vragen waar ik mee zit. Heb inmiddels ook nummer 8 DVD in huis, maar geen DVD drive op mijn PC :blink:

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt die code per post of per e mail opgestuurd? allemaal vragen waar ik mee zit.

 

Als je dat via de Garmin website doet, via www.garmin.com/unlock (lees die pagina maar eens goed door!), dan krijg je die meteen op het scherm én via e-mail thuisgestuurd. Maar je hebt dus wel een creditcard nodig om te betalen. Want je krijgt hem pas na betaling.

 

Heb inmiddels ook nummer DVD in huis, maar geen DVD drive op mijn PC  :blink:

 

Tja, dat schiet niet echt op hè? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt die code per post of per e mail opgestuurd? allemaal vragen waar ik mee zit.

Als je dat via de Garmin website doet, via www.garmin.com/unlock (lees die pagina maar eens goed door!), dan krijg je die meteen op het scherm én via e-mail thuisgestuurd. Maar je hebt dus wel een creditcard nodig om te betalen. Want je krijgt hem pas na betaling.

De eerste update is gratis als je je gpsr na de publicatie van de update hebt geregistreerd.

Ik heb vorig jaar april een Quest met CS6 gekocht, dit jaar eind februari heb ik de gpsr geregistreerd.

Hierdoor kwam ik in aanmerking voor CN8.

Heb inmiddels ook nummer DVD in huis, maar geen DVD drive op mijn PC  :blink:

Tja, dat schiet niet echt op hè? :huh:

DVD drive worden tegnwoordig al niet meer geinstaleerd, maar vervangen door een DVD brander.

Gangbare merken gaan weg voor 50 euro.

Zag onlangs een aanbieding van een Benq 8x voor 29 euro, daar heb ik nog 110 euro voorbetaald.

Er wordt nergens naar een creditcard nummer gevraagd, wel een 7 cijferige customercode (ik heb alleen een 8 ciijferig) in bezit, meer als 7 nummers kun je in dat veld niet invullen!  :eek:

Bij de cd's van CS was een geel briefje.

Daar stond o.a op:

Unit Serial Number: 46502557

Unlock Code: DKTOP-1D4LD-SCPRT-DQOT9-NDBRT

Registration Code: S5CPDED

 

Met dit soort gegevens heb ik mij aangemeld en heb ik de unlock code voor CN8 gekregen.

 

De getoonde letters en getallen sproten voort uit mijn fantasie

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als ik het goed begrepen heb, kan ik nummer 7 niet meer op een tweede toestel ztten.  :huh:

Vast wel! :blink:

Bij de update CN8 zat een stensil waarin de heleprocedure van het verkrijgen van de codes helder werd uitgelegd.

Ik zag er in eerste instantie als een berg tegen op, met het idee als iets fout gaat...........

Achterna ging alles bijna vanzelf.

Aan het aanvragen van een 2e unlock code ben ik pas aan toe als er een GPS60CS komt.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit krijg ik te zien, als ik een tweede code wil aanvragen.

 

printscreen8yh.jpg

 

Kan niet de button ''extra Garmin produkten ontgrendelen'' aanklikken

 

Verder staat er het volgende bovenaan....

 

U hebt de volgende regio's reeds ontgrendeld:

 

 

City Navigator Europe v8 DVD City Navigator Europe v8, Deluxe All Regions, Nov 05 Verkrijg kosteloos

 

City Navigator Europe v8 DVD City Navigator Europe v8, Deluxe All Regions,

 

City Select Europe, v7 - CD ROM City Select Europe, All Regions, Nov. 04

 

Volgens mij kan ik niks meer ontgrendelen, omdat die DVD al twee keeer ontgrendeld is, of zie ik dat verkeerd? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit krijg ik te zien, als ik een tweede code wil aanvragen.

printscreen8yh.jpg

 

Kan niet de button ''extra Garmin produkten ontgrendelen'' aanklikken

Verder staat er het volgende bovenaan....

U hebt de volgende regio's reeds ontgrendeld:

City Navigator Europe v8 DVD City Navigator Europe v8, Deluxe All Regions, Nov 05 Verkrijg kosteloos

City Navigator Europe v8 DVD City Navigator Europe v8, Deluxe All Regions,

City Select Europe, v7 - CD ROM City Select Europe, All Regions, Nov. 04

Volgens mij kan ik niks meer ontgrendelen, omdat die DVD al twee keeer ontgrendeld is, of zie ik dat verkeerd?  :blink:

Ik heb nog wel de keus voor het unlocken van een 2e toestel voor CN8, maar niet meer voor CS6.

CN8.jpg

 

Bij de volgende update naar CN9 is er weer een mogelijkheid voor een 2e toestel, 11 maand wachten en ff $75 0f 100 euro schuiven.

Misschien kan de ks van Garmin enig soulaas bieden als je kontakt met hun opneemt.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan je wel oudere versies (van voor nummer 6) nog op twee toestellen zetten, maar als ik nummer 7 twee keer wil hebben, gaat Garmin moeilijk doen. Heb wel inmiddels gezien dat nummer 8 DVD op zowel de Legend CX alsook op de GPS map60CSX ontgrendeld is (zie ik aan de serienummers) Deze ontgrendeling hadden ze voor mij bij Waypoint in Notter gedaan, maar krijg volgende week toch een nieuwe laptop (met DVD speler ingebouwd) hopelijk lukt het dan wel, dan gaat zowel bij de legend CX alsook de map 60 CSX de nieuwe software erop (maar dan wel met hulp van Waypoint in Notter) :blink:

 

Een troost, die nummer 7 CD rom had ik ''gratis'' gekregen van Waypoint in Notter, omdat ik die DVD niet kan instaleren, dus dat ik die software niet op dat andere toestel kan krijgen is op zich niet zo'n ramp! :huh:

 

Die winkel biedt echt goede service en hulp!

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...