Spring naar bijdragen

Naamswijziging van een cache.


Team WilP

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij precies vertellen wat de gevolgen zijn als de naam van een cache veranderd wordt.

 

Of kun je dit gewoon doen en wordt dan alles aangepast omdat er wat coordinaten en verdere zaken niets verandert?

 

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je zou zggen dat het gewoon moet kunnen. Timeslice II van Team Kleijn verandert elke week wel van naam geloof ik (keer naar ACTIVE en weer terug). Alshet er iemand je kan vertellen wat het resultaat en de impact er van is, zal het Team Kleijn dus wel zijn

 

Teamnaam veranderen oke, maar geldt het zelfde dan ook voor een cache naam,

met name in de logistieken van iedereen :beerchug:

bewerkt door wilp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou zggen dat het gewoon moet kunnen. Timeslice II van Team Kleijn verandert elke week wel van naam geloof ik (keer naar ACTIVE en weer terug). Alshet er iemand je kan vertellen wat het resultaat en de impact er van is, zal het Team Kleijn dus wel zijn

 

Teamnaam veranderen oke, maar geldt het zelfde dan ook voor een cache naam,

met name in de logistieken van iedereen :beerchug:

 

Voor zover ik weet maakt het voor de founds op geocaching.com niks uit. Je ziet vaak dat een cache wordt geadopteerd en van naam veranderd en dan blijven de oude foundjes ook staan.

Wat de impact op geocaching.nl is, geen idee maar de statistieken blijven ook wel kloppen. Die zijn toch op de gc codes gebaseerd?

Dus het enige probleem is als mensen eigen administraties gaan bijhouden of zo, dan klopt hun lijstje niet meer. Een beetje vervelend, maar niet meer dan dat want er gaan geen founds verloren.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik weet maakt het voor de founds op geocaching.com niks uit. Je ziet vaak dat een cache wordt geadopteerd en van naam veranderd en dan blijven de oude foundjes ook staan.

Wat de impact op geocaching.nl is, geen idee maar de statistieken blijven ook wel kloppen. Die zijn toch op de gc codes gebaseerd?

Dus het enige probleem is als mensen eigen administraties gaan bijhouden of zo, dan klopt hun lijstje niet meer. Een beetje vervelend, maar niet meer dan dat want er gaan geen founds verloren.

 

 

Wouter, bedankt, weer een stapje verder, nog even wat meer duidelijkheid over de gevolgen voor de statistieken op .nl en ik weet voldoende

:beerchug:

bewerkt door wilp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou zggen dat het gewoon moet kunnen. Timeslice II van Team Kleijn verandert elke week wel van naam geloof ik (keer naar ACTIVE en weer terug). Alshet er iemand je kan vertellen wat het resultaat en de impact er van is, zal het Team Kleijn dus wel zijn

 

Teamnaam veranderen oke, maar geldt het zelfde dan ook voor een cache naam,

met name in de logistieken van iedereen :beerchug:

 

Wat Team Kleijn aanpast is nou net de cache naam. De cache heet Timeslice II (ACTIVE) of Timeslice II (INACTIVE). En dat verandert dus elke keer als hij gaat cachen en die cache dus actief wordt.

 

 

Oke, Hun verhaal is duidelijk nu. Bedankt

:angry:

bewerkt door wilp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De echte naam van de cache is de GCnummer. Dat wat er bovenaan de cachepagina  staat, zou je een nepnaam of titel kunnen noemen. Wat daar ook staat, de cache verandert er niet door als "de rest" ook niet verandert.

 

Bedankt allemaal :no: , het is nu helemaal duidelijk, wat mij betreft einde draadje.

:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De echte naam van de cache is de GCnummer. Dat wat er bovenaan de cachepagina  staat, zou je een nepnaam of titel kunnen noemen. Wat daar ook staat, de cache verandert er niet door als "de rest" ook niet verandert.

Nog even een nabrander van mij. Druk, druk, druk, druk,...

 

Wouter, bedankt, weer een stapje verder, nog even wat meer duidelijkheid over de gevolgen voor de statistieken op .nl en ik weet voldoende

:ph34r:

Het is heel handig als je na het aanpassen van de naam, coördinaat, team naam of wat dan ook even een "Status en Locatie" aanpassing doet voor de betreffende cache op de DHZ pagina's. Daardoor worden de aangepaste gegevens meteen vernieuwd.

Anders blijven b.v. de logs nog een tijdje op de oude cache naam staan. Ook de kaarten geven de verkeerde thump.

Dat is natuurlijk niet zo'n probleem, maar het is "mooier" als dat ook klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De echte naam van de cache is de GCnummer. Dat wat er bovenaan de cachepagina  staat, zou je een nepnaam of titel kunnen noemen. Wat daar ook staat, de cache verandert er niet door als "de rest" ook niet verandert.

Nog even een nabrander van mij. Druk, druk, druk, druk,...

 

Wouter, bedankt, weer een stapje verder, nog even wat meer duidelijkheid over de gevolgen voor de statistieken op .nl en ik weet voldoende

:ph34r:

Het is heel handig als je na het aanpassen van de naam, coördinaat, team naam of wat dan ook even een "Status en Locatie" aanpassing doet voor de betreffende cache op de DHZ pagina's. Daardoor worden de aangepaste gegevens meteen vernieuwd.

Anders blijven b.v. de logs nog een tijdje op de oude cache naam staan. Ook de kaarten geven de verkeerde thump.

Dat is natuurlijk niet zo'n probleem, maar het is "mooier" als dat ook klopt.

 

Oke, zullen we aan denken, bedankt.

:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...