Spring naar bijdragen

Caches vinden dmv. Plaatsnaam


Aanbevolen berichten

Net zoals voor België heb ik voor Nederland een Excelbestandje aangemaakt waarmee je via een klik op plaatsnaam een zoekactie start op de GC.com site naar de dichtsbijgelegen caches.

 

Het bestand telt 8791 plaatsnamen en is 2,3 Mb groot (gezipt ongeveer 400 kb).

 

Geïnteresseerden kunnen hun emailadres (niet via Persoonlijk bericht) doorgeven en dan mail ik het bestand door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Net zoals voor België heb ik voor Nederland een Excelbestandje aangemaakt waarmee je via een klik op plaatsnaam een zoekactie start op de GC.com site naar de dichtsbijgelegen caches.

 

Het bestand telt  8791 plaatsnamen en is 2,3 Mb groot (gezipt ongeveer 400 kb).

 

Geïnteresseerden kunnen hun emailadres (niet via Persoonlijk bericht) doorgeven en dan mail ik het bestand door.

 

lijkt mij erg handig mail verstuurd :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geïnteresseerden kunnen hun emailadres (niet via Persoonlijk bericht) doorgeven en dan mail ik het bestand door.

 

 

Niet via persoonlijk bericht? Hoe dan, hier open en bloot op het forum :eek: ?

 

Zo'n bestand lijkt me in ieder geval erg handig!

Via zijn profiel kun je ook een e-mail sturen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geïnteresseerden kunnen hun emailadres (niet via Persoonlijk bericht) doorgeven en dan mail ik het bestand door.

 

 

Niet via persoonlijk bericht? Hoe dan, hier open en bloot op het forum :eek: ?

 

Zo'n bestand lijkt me in ieder geval erg handig!

Via zijn profiel kun je ook een e-mail sturen :eek:

 

Oeps, ik zie het al, thanx! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wordt het niet ter download beschikbaar gesteld. Ik wil het wel graag hebben maar waarom moeten mensen dan altijd weer onze emailadressen hebben.

 

Zelf kan ik helaas niet over webspace beschikken maar indien iemand dat wel heeft dan stel ik het bestand uiteraard graag ter beschikking. Is voor mij ook een stuk simpeler hoor ! :eek:

Bovendien wil ik je op mijn communiezieltje beloven dat ik absoluut niets van plan ben met de doorgestuurde emailadressen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een webserver en ruimte zat op deze dus als ik het bestand toegestuurd krijg dan kan ik het vanavond wel plaatsen op mijn webserver en een link maken in deze topic. (wel een webserver maar een zwaar verwaarloosde website :-) , wordt die webserver toch nog nuttig gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net zoals voor België heb ik voor Nederland een Excelbestandje aangemaakt waarmee je via een klik op plaatsnaam een zoekactie start op de GC.com site naar de dichtsbijgelegen caches.

 

Het bestand telt  8791 plaatsnamen en is 2,3 Mb groot (gezipt ongeveer 400 kb).

 

Geïnteresseerden kunnen hun emailadres (niet via Persoonlijk bericht) doorgeven en dan mail ik het bestand door.

 

Inmiddels het bestand ontvangen, en het werkt perfect, precies iets wat ik al een tijdje zocht. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is er ook een versie voor duitsland?

 

Voorlopig (nog) niet maar als iemand mij een bestand met Duitse Plaatsnamen met de overeenkomstige decimale engte-en breedtecoordinaten kan bezorgen is het klusje op enkele minuten geklaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...