Spring naar bijdragen

ZILVER


Geo-smurfin

Aanbevolen berichten

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik op de GC.nl site te zien kan krijgen dat ik Zilver heb gehaald bij een cache,

Zag wel een lijst met teams die goud, zilver en brons hebben gehaald, maar zou niet weten hoe ik daar dan bij kan komen te staan???

 

Tnx, Geo-Smurfin (karin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik op de GC.nl site te zien kan krijgen dat ik Zilver heb gehaald bij een cache,

Zag wel een lijst met teams die goud, zilver en brons hebben gehaald, maar zou niet weten hoe ik daar dan bij kan komen te staan???

 

Tnx,  Geo-Smurfin (karin)

 

Welke cache betreft het?

Dan kijk ik het even na. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is vreemd: ik schijn op 01-01-2000 al te hebben gecacht en brons te hebben gescoord bij mijn EIGEN cache uit 2005 :yes: ! Ik was dus de derde cacher ooit :thumbup:

invullen: Team Professor X

 

In hoeverre kloppen de statistieken dan in het algemeen? We hebben gisteren net de verkiezingen gehad en daar is al een kop gerold :beerchug:. Hopelijk niet op basis van een verkeerde uitslag.

 

Wilxlii/Reintje hoe kan dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is vreemd: ik schijn op 01-01-2000 al te hebben gecacht en brons te hebben gescoord bij mijn EIGEN cache uit 2005 :yes: ! Ik was dus de derde cacher ooit  :thumbup:

invullen: Team Professor X

 

In hoeverre kloppen de statistieken dan in het algemeen? We hebben gisteren net de verkiezingen gehad en daar is al een kop gerold :beerchug:. Hopelijk niet op basis van een verkeerde uitslag.

 

Wilxlii/Reintje hoe kan dit?

Als ik het linkje volg en Team Professor X intyp krijg ik een lijstje van 3 gouden en 1 zilveren found. Niets mis met de statistieken bij mij dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het volgende vind ik klasse. Bij cache de Bonenburg hebben we als 3e gelogd in het logboek en als 5e op de cachepagina. Dat wij als 5e logden komt omdat we de computer later hebben aangezet dan nummer 3 en 4 op de cachepagina. Zonder dat ik er om gevraagd heb is ons toch BRONS toegekend. Grappig :beerchug: . Hulde aan de ranglijstbijhouder :thumbup: .

 

Het is niet zo dat wij op jacht gaan voor de FTFranking, maar junior vond het wel leuk dat hij als 3e onze sticker mocvht plakken.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het volgende vind ik klasse. Bij cache de Bonenburg hebben we als 3e gelogd in het logboek en als 5e op de cachepagina. Dat wij als 5e logden komt omdat we de computer later hebben aangezet dan nummer 3 en 4 op de cachepagina. Zonder dat ik er om gevraagd heb is ons toch BRONS toegekend. Grappig :beerchug: . Hulde aan de ranglijstbijhouder :thumbup: .

 

Het is niet zo dat wij op jacht gaan voor de FTFranking, maar junior vond het wel leuk dat hij als 3e onze sticker mocvht plakken.

 

Grappig dat je het grappig vindt, dat ik de logs doorlees voordat goud, zilver en brons worden verdeeld. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig! Ik schijn als eerste de Attended gelogged te hebben voor het NEwbie event..... Dat telt als GOUD, mooi voor de statistieken...... :beerchug:

 

Inderdaad grappig. :yes:

We overwegen al een tijdje om events maar buiten de stats te houden.

Misschien komt dat nog.

Alleen ben je dan wel je gouden 'medaille' kwijt. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik op de GC.nl site te zien kan krijgen dat ik Zilver heb gehaald bij een cache,

Zag wel een lijst met teams die goud, zilver en brons hebben gehaald, maar zou niet weten hoe ik daar dan bij kan komen te staan???

 

Tnx,  Geo-Smurfin (karin)

 

Hallo Karin, waar ben je? :beerchug:

 

Welke cache betreft het?

Dan kijk ik het even na. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...