Spring naar bijdragen

ZILVER


Geo-smurfin

Aanbevolen berichten

Grappig! Ik schijn als eerste de Attended gelogged te hebben voor het NEwbie event..... Dat telt als GOUD, mooi voor de statistieken...... :beerchug:

 

Inderdaad grappig. :yes:

We overwegen al een tijdje om events maar buiten de stats te houden.

Misschien komt dat nog.

Alleen ben je dan wel je gouden 'medaille' kwijt. :thumbup:

 

Maar dat hoeft toch niet Willem? Je kunt toch op de specifieke pagina met een motivatie aangeven dat je als eerste in het logboekje van het event hebt geschreven? Bij GME is het zelfs zo dat je eerst een cache moet zoeken. Vorig jaar mocht ik als eerste de cache vinden en loggen iin het boekje. Toen ik thuis terug kwam zag ik dat ik ongeveer na 100 man pas kon loggen. Ik heb dat gemotiveerd bij de statistieken pagina en dat vonden we wel eens leuk :wub: En dat is gelukt!

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...

In hoeverre kloppen de statistieken dan in het algemeen?

...

 

Dat staat er toch netjes boven?

Gewoon even lezen dus. :wub:

 

Ik moest even nadenken, maar zeer waarschijnlijk bedoel je dit:

Informatie opgeslagen in de Geocaching.com en Geocaching.nl database wordt regelmatig up-to-date gehouden. Noch Grounded Inc, noch Stichting Geocaching Nederland, noch een van zijn leden garandeert de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid, of geldigheid van welke informatie dan ook op de site geplaatst en accepteerd hiervoor geen verantwoordelijkheid en/of aansprakelijkheid. Ondanks alle inspanningen om de nauwkeurigheid van de informatie te waarborgen, kunnen bepaalde delen niet juist of niet actueel zijn. Een ieder persoon of wezen die vertrouwt op de informatie betrokken van Geocaching.com of Geocaching.nl doet dat op zijn of haar eigen risico.

 

Toch grappig dat er blijkbaar "spook :beerchug: linken" bestaan die in je statistieken naar voren komen. Maar heeft dit ook gevolgen voor je total founds? In dat geval weet ik niet of ik de 350 nu wel of niet juist heb genoteerd :thumbup:. Maakt niet zoveel uit hoor, gaat uiteindelijk om de gein :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

In hoeverre kloppen de statistieken dan in het algemeen?

...

 

Dat staat er toch netjes boven?

Gewoon even lezen dus. :wub:

 

Ik moest even nadenken, maar zeer waarschijnlijk bedoel je dit:

Informatie opgeslagen in de Geocaching.com en Geocaching.nl database wordt regelmatig up-to-date gehouden. Noch Grounded Inc, noch Stichting Geocaching Nederland, noch een van zijn leden garandeert de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid, of geldigheid van welke informatie dan ook op de site geplaatst en accepteerd hiervoor geen verantwoordelijkheid en/of aansprakelijkheid. Ondanks alle inspanningen om de nauwkeurigheid van de informatie te waarborgen, kunnen bepaalde delen niet juist of niet actueel zijn. Een ieder persoon of wezen die vertrouwt op de informatie betrokken van Geocaching.com of Geocaching.nl doet dat op zijn of haar eigen risico.

 

Toch grappig dat er blijkbaar "spook :beerchug: linken" bestaan die in je statistieken naar voren komen. Maar heeft dit ook gevolgen voor je total founds? In dat geval weet ik niet of ik de 350 nu wel of niet juist heb genoteerd :thumbup:. Maakt niet zoveel uit hoor, gaat uiteindelijk om de gein :yes:

 

Volgens mij word dit bedoeld:

Deze tabel geeft een ruwe indicatie van het aantal ontmaagdingen van Nederlandse caches per geocacher.

Getracht is via de logs van geocaching.com zo goed mogelijk vast te stellen wie 1,2 en 3 waren bij elke cache. De telling is niet 100% betrouwbaar, omdat die gegevens vaak niet duidelijk in de logs staan vermeld. Bij ontmaagdingen door meerdere teams is toch steeds voor één team gekozen als eerste vinder.

Naar onze mening is goud 95% betrouwbaar, zilver en brons zijn 50% betrouwbaar. We zijn bereid de gegevens voor de tabel aan te passen indien je ons de mogelijkheid tot verbetering biedt. Dit kun je doen via correctie cache log na het aanvinken van de "Corrigeer FirstFinders" optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Volgens mij word dit bedoeld:

Deze tabel geeft een ruwe indicatie van het aantal ontmaagdingen van Nederlandse caches per geocacher.

Getracht is via de logs van geocaching.com zo goed mogelijk vast te stellen wie 1,2 en 3 waren bij elke cache. De telling is niet 100% betrouwbaar, omdat die gegevens vaak niet duidelijk in de logs staan vermeld. Bij ontmaagdingen door meerdere teams is toch steeds voor één team gekozen als eerste vinder.

Naar onze mening is goud 95% betrouwbaar, zilver en brons zijn 50% betrouwbaar. We zijn bereid de gegevens voor de tabel aan te passen indien je ons de mogelijkheid tot verbetering biedt. Dit kun je doen via correctie cache log na het aanvinken van de "Corrigeer FirstFinders" optie.

 

Juist, Team16, dat bedoel ik! :beerchug:

 

Ik denk trouwens dat intussen de betrouwbaarheid wel is toegenomen.

Al meer dan 100 verzoeken om correcties heb ik gehonoreerd.

Bovendien heb ik de indruk dat men vaker duidelijk in de logs zet, of er goud, zilver of brons is behaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Maar dat hoeft toch niet Willem? Je kunt toch op de specifieke pagina met een motivatie aangeven dat je als eerste in het logboekje van het event hebt geschreven? Bij GME is het zelfs zo dat je eerst een cache moet zoeken. Vorig jaar mocht ik als eerste de cache vinden en loggen iin het boekje. Toen ik thuis terug kwam zag ik dat ik ongeveer na 100 man pas kon loggen. Ik heb dat gemotiveerd bij de statistieken pagina en dat vonden we wel eens leuk  :yes:  En dat is gelukt!

 

Als er een cache te vinden is, die blijft natuurlijk. :beerchug:

 

Het gaat meer om het 'attended' bij een event. Mij is niet bekend of er een soort logboek is van een event. En zoja, niemand weet denk ik meer, wanneer ie dat logboek heeft beschreven. Gebeurt allemaal in de drukte. En daardoor staat het ook niet in de logs op de site. En dus heb ik geen idee wie 1, 2 of 3 was... :thumbup:

Misschien willen de organisatoren van het event reciteren uit hun logboek? Dat zou welkom zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...