Spring naar bijdragen

Geocachen met Garmin eTrex Camo; Kan dat?


GeoGolden

Aanbevolen berichten

Had of heeft? Mijn Legend ziet er nog uit als nieuw na een jaar. Er laat niets los. Zelfs nog krasvrij op de display. Of zou het van de beschermhoes komen die ik erbij heb gekocht? :cry:

 

010-10314-00.jpg

 

Ik heb daar ook nooit problemen mee gehad. Maar ik had ook hetzelfde hoesje. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat hoesje geeft idd wat bescherming, maar je kunt op ellende wachten.

 

Niemand kan mij verwijten dat ik bovenmatig zuinig ben op m'n spulletjes.

De Etrex gaat overal mee naar toe, zwerft door mijn auto, in mijn attachekoffertje (is daar ook een, niet zo duur klinkend, Nederlands woord voor?) en verhuist van broekzak naar jaszak naar kleigrond en soms wat stenen..... Kortom: Hij wordt gebruikt. Echter na 2 jaar geen spoortje van schade of verval.

 

Ik denk dus dat er sprake is van "HAD een probleem"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot een jaar of 2 geleden was het rubber-randen probleem, de clickstick en het barcode-scherm van de eTrex serie een veel voorkomend euvel. Ik hoor er nu niets meer over.

Mijn 1e Legend had ook een loslatende rubberrand en een barcode-scherm. De GPS is na een jaar keurig door Waypoint/Sailtron vervangen. Nu al weer 2 jaar oud, maar geen centje pijn meer :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor jullie replies!

 

TomTom gaat zeker mee uit de auto tijdens het wandelen, die past nog wel ergens in een jaszak. Ik ben al aan het bekijken wat voor programma's er allemaal zijn die handig kunnen zijn onderweg. Weer een extra functie voor mijn handheld erbij.

 

Over de Etrex, ik wacht wel af hoe het gaat met de rubberen afdichting. Gelukkig hoor ik over de laatste modellen weinig klagen. Maar wel goed om te weten dan kan ik er extra allert op zijn eventueel nog in de garantieperiode aan de bel trekken.

 

Nu nog maar eens eerst dan ding in huis zien te krijgen :cry:

Hopelijk vanmiddag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog wel even reageren op het rubberrand en klikstik syndroom. Onze etrex venture had na 6 maanden al last van een niet meer functionerende klikstik. Opgestuurd naar Sailtron en gewoon een nieuwe gekregen :cry: . Prima service dus. De nieuwe hebben we nu een half jaartje en tot nu toe nog geen problemen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog wel even reageren op het rubberrand en klikstik syndroom. Onze etrex venture had na 6 maanden al last van een niet meer functionerende klikstik. Opgestuurd naar Sailtron en gewoon een nieuwe gekregen  :lol1: . Prima service dus. De nieuwe hebben we nu een half jaartje en tot nu toe nog geen problemen....

Ik heb hier al eens eerder over geschreven.

Mijn 1e Vista kreeg na 2 jaar een loslatende rubberen rand en een haperende clickstick.

Bij de Tukkerse dealer ingeleverd en ik kreeg van de importeur een nieuwe.

Omstreeks de kerstdagen in 2004, weer na ca 2 jaar, is de rubberen band weer vervangen, hoe het nu met deze Vista is, weet ik niet daar het ding bij een inbraak door Algerijnen is gestolen.

Mijn broer zijn Vista is ook na 2 jaar terug geweest naar de dealer voor het plakkeen van de rubberen band en een haperende clickstick.

De reparatie van een haperende clickstick houdt niets weer in dan de Vista openen en het mechanisme van de clickstick schoonmaken.

Ik vond de Vista een geweldig aparaat, maar die rubberen band en die clickstick.........

In omstandigheden met slecht ontvangst kwam ik erachter dat als de Vista en de Geko 201 geen ontvangst meer hadden, dat de Geko 201 weer eerder voor navigatie geschikt was dan de Vista

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GELUKT !!!

 

Even snel laten weten dat onze eerste cache een feit is.

Garmin deed het prima, de bestemming was exact goed, we stonden er boven op.

 

Op naar het weekend....

 

Gefeliciteerd, GeoGolden!

 

En houd er maar alvast rekening mee: deze verslaving gaat dus niet weer over!! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...