Spring naar bijdragen

Verdraagzaamheid en tolerantie


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

Kortom, samenvatting van het verhaal.

 

Heb uw eigen mening, maar bedenk wat het nut is om dit publiekelijk op een forum te plaatsen!

Dat noemen ze discussiëren :D

Ruud :lol1:

 

En is dat niet wat de initiatiefnemer in eerste instantie om heeft gevraagd? Ja, toch?

 

Er is gewoon een open vraag gesteld en alle reacties waren welkom! En op open vragen kan je positieve reactie maar ook minder positieve reacties verwachten.

 

Zo kan ik hierop ook een meer of minder positieve reactie verwachten.

 

Laten we respect hebben voor elkaar maar ook voor elkaars mening, positief of minder positief.

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Folks,

 

Bij ons in Groningen zegt men wel eens,

De boer oogst wat hij zaait(vrije vertaling van grunings naar het Nederlands) :)

En dat kan/mag iedereen op z'n eigen manier intrepeteren!

 

Verder bestaat er heus nog wel verdraagzaamheid en tolerantie als je maar wil!

Die keuze maak jezelf!

 

Grtx Mingy,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat ik geen mod meer ben, maar het begint ook hier naar een flamebait te rieken, hoewel ik me er ook van bewust ben dat het hier op het scherpst van de snede gaat. Wat mij betreft grijpt een ex-collega hier in  :)

Grappenmaker :D

 

Maar goed, aan uw wens is, mede omdat het mijn wens was, achter de schermen voldaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat noemen ze discussiëren :D

 

En is dat niet wat de initiatiefnemer in eerste instantie om heeft gevraagd? Ja, toch?

Nee toch? Ik geloof niet dat Haak, als initiatiefnemer van deze topic, om een discusie vraagt ;)

Sorry Kruimel, maar nu zit je er even naast. Het was geen reactie op Haak maar op PA1FOX, zie pagina 1 van dit draadje :crybaby:

Ruud :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, ik zat er niet naast. Ik heb alles gelezen en herlezen. Ik wilde daarmee duidelijk maken dat de topic niet ging over de DVD maar over Haak's normen en waarden.

De topic van het DVD gebeuren zit misschien wel in Haaks gedachten om deze topic te starten, maar is niet genoemd. De initiatiefnemer van deze topic is Haak.

De initiatiefnemer waarnaar wordt gerefereerd was een andere topic en dus offtopic enw erd in deze topic niet eens genoemd.

 

Ik had ook kunnen schrijven dat men maar weer ontopic moet. Ik dacht dat de stille hint duidelijk was. Niet dus.

Ik zal de topics maar weer eens leesbaar gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, ik zat er niet naast. Ik heb alles gelezen en herlezen. Ik wilde daarmee duidelijk maken dat de topic niet ging over de DVD maar over Haak's normen en waarden.

De topic van het DVD gebeuren zit misschien wel in Haaks gedachten om deze topic te starten, maar is niet genoemd.

 

En bewust niet genoemd.

Kruimel heeft hier gelijk het zijn mijn normen en waarden, en die wil ik dus zoals eerder gesuggereerd aan niemand opdringen.

Ik denk wel dat dit de normen en waarden zijn die voor de meesten gelden, let wel ik denk dus ook hier staat het je vrij er anders over te denken.

Wat mij betreft kan het draadje dicht want ik denk dat ik mijn, lees duidelijk mijn, boodschap wel heb overgebracht.

Vrije meningsuiting ok, discussie ok maar beschadiging niet ok als ik het mag zeggen. En nogmaals dit ging ook niet omdat ik mij beschadigd zou voelen om wat dan ook maar gewoon een roep om common sense en verdraagzaamheid.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat noemen ze discussiëren :)

 

En is dat niet wat de initiatiefnemer in eerste instantie om heeft gevraagd? Ja, toch?

Nee toch? Ik geloof niet dat Haak, als initiatiefnemer van deze topic, om een discusie vraagt ;)

Sorry Kruimel, maar nu zit je er even naast. Het was geen reactie op Haak maar op PA1FOX, zie pagina 1 van dit draadje ;)

Ruud :beerchug:

 

 

Nee, kruimel zat er niet naast, zijn stille hint is wel degelijk begrepen. Dit draadje gaat inderdaad niet over de DVD maar dit was m.i. wel aanleiding van dit draadje. Vandaar mijn betoog over de initiatiefnemer. Ik was niet duidelijk genoeg, daarvoor excuses.

 

Maar ik blijf wel bij mijn standpunt: als je ergens om vraagt (positief of minder positief) kan je alles verwachten en dat moet (je) ook kunnen (accepteren).

 

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk heb je, Haak!

 

Dit is een openbaar forum van mensen die allemaal dezelfde hobby hebben. Ons aller belang zou derhalve moeten zijn dat een ieder die wil bijdragen aan het laten floreren van deze leuke hobby dat zou moeten kunnen doen. Ook als je het niet met elkaars eens bent moet je dat kunnen melden, maar wel op een niet-kwetsende manier. Een enkeling (de oplettende lezer weet wel welk soort hier bedoeld wordt) houdt zich hier niet aan. Ik weet dat ik in mijn eigen topic over de geocaching dvd soms wat fanatieker heb gereageerd dan de bedoeling was, maar het gaat hier om een reactie op een actie van iemand die de normen en waarden kennelijk minder hoog in het vaandel heeft staan en er kennelijk plezier aan beleeft om anderen te kwetsen... Als je iemands bedoeling niet begrijpt (het blijft een forum, bestaande uit lettertjes; de non-verbale en o zo belangrijke communicatie ontbreekt!) vraag dan (dmv PM ofzo) naar zijn exacte bedoeling. Oordeel niet meteen!

 

Kortom samen leuke dingen doen, netjes communiceren; no problem!

 

Happy caching!

 

Team VDE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik blijf wel bij mijn standpunt: als je ergens om vraagt (positief of minder positief) kan je alles verwachten en dat moet (je) ook kunnen (accepteren).

 

 

LTeunis

 

 

Heb je gelijk in! Echter; c'est le ton qui fait la musique! Als iemand heel bot op een positief voorstel reageert, dan kan hij een vergelijkbare (dus botte) reaktie terug verwachten. Dat is wat hier is gebeurd...

 

Wie de bal kaatst....

 

VDE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...