Spring naar bijdragen

Aantal gevonden caches in profiel


Aanbevolen berichten

Het forum profiel heeft en veld voor gevonden caches. In het verleden zijn er vaak vragen geweest hoe dat veld kan worden aangepast. Dat kon echter niet.

 

Sinds een paar dagen wordt het aantal gevonden caches in je profiel om de paar uur geactualiseerd. Voor het gemak is daar nu een link naar de stats pagina van de logs van het betreffende forum lid aan toegevoegd.

 

Omdat voor deze functie een koppeling noodzakelijk is tussen een forum account en het account op gc.com, is de functionaliteit alleen beschikbaar voor gebruikers van de "aanvullende functionaliteit".

Om inzichtelijk te maken hoe de koppeling tussen de 2 accounts is gemaakt, heb ik een pagina gemaakt waarop je dat kunt zien.

 

(Met een uitbundige dank aan Albrt, onze Forum software expert)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het forum profiel heeft en veld voor gevonden caches.

 

Waar staat dat veld dan? Zie het nergens in mijn profiel staan. Alleen een veld welke GPS ik gebruik en sinds wanneer. Heb de zoek-functie geprobeerd, maar die kan niet goed omgaan met meerdere zoektermen heb ik net ontdekt.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overige informatie

GPS Model  Garmin eTrex Vista

Gebruik GPS sinds  sinds 1-1-2005

Aantal gevonden Caches  152

 

Dit zie ik in jouw profiel

 

En jij gebruikt al een tijdje een Legend en hebt er 316 gevonden.

 

Ik snap nu dat het om de profiellink naast de berichtjes gaat , als ik het bij mezelf bekijk zie ik het ook :beerchug:. Ik keek eerst bij 'wijzig profiel info'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...