MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 17 november 2002 Share Geplaatst 17 november 2002 Altijd leuk om de afdrukjes te zien van een camera'tje dat bij een cache zit. Maar wanneer zijn ze te zien? En waar? Als je in dit draadje melding maakt van de publicatie worden ze zeker gevonden! Edited By MiepMiep...Zzzoefff... on nov. 17 2002 at 23:33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 17 november 2002 Share Geplaatst 17 november 2002 Ik zet ze altijd op de cache pagina zelf. Ik heb trouwens nog wat foto's die ik moet scannen. Schoorl Cache Twiske Cache Edited By gerardsmit on nov. 18 2002 at 00:34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 17 november 2002 Share Geplaatst 17 november 2002 Op de cachepagina van Ins Blaue Hinein prijken nog diverse ongeïdentificeerde hunters, gefotografeerd met de cachecamera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 17 november 2002 Share Geplaatst 17 november 2002 De niet bekende ken ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 17 november 2002 Share Geplaatst 17 november 2002 Wij zetten de foto´s op de cachepagina´s. Foto´s gemaakt bij OASE staan er al en binnenkort de resultaten van de 2de camera. Foto´s van OOSTERPLAS komen ook spoedig op de cachepagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 17 november 2002 Share Geplaatst 17 november 2002 De foto's van onze gelukte rolletje staan hier het rolletje daarna is mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 18 november 2002 Share Geplaatst 18 november 2002 ... het rolletje daarna is mislukt ... Waar heb ik dat toch meer gehoord? Stond er compromitterend materiaal op of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 18 november 2002 Share Geplaatst 18 november 2002 Op de cachepagina van Ins Blaue Hinein prijken nog diverse ongeïdentificeerde hunters, gefotografeerd met de cachecamera. Op de foto met ons (Eagles) staat ook de vrouwelijke helft van de Ferrets (de meest linker persoon dus, die binnenkort trouwens een klein Ferretje ter wereld gaat zetten.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 18 november 2002 Share Geplaatst 18 november 2002 Ferret Fleur is inmiddels als zodanig benoemd op de cachepagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuurtje Geplaatst 18 november 2002 Share Geplaatst 18 november 2002 het rolletje daarna is mislukt zeker door defensie laten ontwikkelen...... Zonnig spoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 21 november 2002 Share Geplaatst 21 november 2002 De foto's van de eerste Eemland-cachecam zijn ontwikkeld. De resultaten zijn te bewonderen op de webpagina: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=15378 Er zijn twee onbekende teams bij. Tips hierover gaarne naar het Cairnteam: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 21 november 2002 Share Geplaatst 21 november 2002 De foto´s van de 2de OASE-cachecam zijn afgedrukt, gescand en ge-upload. Het zijn foto´s gemaakt tussen 26 nov. 2001 en 5 okt. 2002. Je kunt ze zien op de OASE - pagina. Er staan nog een paar vraagtekens en misschien dat er nog een foutje in de namen zit. Als jullie een foutje/aanvulling zien, laat het mij dan svp weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 21 november 2002 Share Geplaatst 21 november 2002 Nog meer foto´s. Deze keer van de OOSTERPLAS cachecam. Ook hier weer een aantal onbekenden. Wie kan mij helpen met de juiste namen? Ook veel mislukte foto´s met deze camera, jammer. Helaas zitten de foto´s van Jaap&Sem ook bij de mislukten en ik was zo benieuwd naar zijn afstandbediening. Hij schrijft erover: "Met behulp van m'n zakmes, een touwtje en een takje een afstands bediening gemaakt voor de Kruidvat camera en een foto gemaakt. Vervolgens de camera vervangen door het pakje zakdoekjes en een foto gemaakt van mijn afstands bedienings truuk. Ik hoop dat ze een beetje gelukt zijn, 't werd al aardig donker." Kun je het in het forum uitleggen hoe die truuk werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
"Jaap & Sem" Geplaatst 21 november 2002 Share Geplaatst 21 november 2002 Nou eh, zo dus: Ik hoop dat het een beetje te zien is. Zakmes half open, mes in een nabij gelegen paal geprikt, cameraatje eronder zodat, als het heft naar beneden gaat, dit precies de ontspan knop indrukt, touwtje (uit de cache) aan het heft, onder het prikkeldraad door en dan trekken. Klik foto Helaas was het dus echt te donker vandaar deze remake een dag later. Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 22 november 2002 Share Geplaatst 22 november 2002 Ik mag dat wel, zo'n inventieve geest. ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden