Spring naar bijdragen

Nederlandse WK pool cache


8BG

Aanbevolen berichten

De webruimte doet weer wat geloof ik. Daarom mooier en uitgebreider en completer dan ooit: alle 150 voorspellingen, inclusief Hoogvliet.

Bij de EK had ik 92 voorspellingen, en nu al 150, dus een zeer grote steiging.

Kijk bij 'score' hoe hoog je zelf staat. En dat er nu al mensen zijn die punten hebben hoef ik niet uit te leggen. Toch?

 

De voorspellingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De webruimte doet weer wat geloof ik. Daarom mooier en uitgebreider en completer dan ooit: alle 150 voorspellingen, inclusief Hoogvliet.

Bij de EK had ik 92 voorspellingen, en nu al 150, dus een zeer grote steiging.

Kijk bij 'score' hoe hoog je zelf staat. En dat er nu al mensen zijn die punten hebben hoef ik niet uit te leggen. Toch?

 

De voorspellingen

Het ziet er mooi en overzichtelijk uit :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de derde speeldag zit erop.

Nederland wint, iets wat 115 geocachers al zagen aankomen. En dat is leuk, dan is het aantal scorende teams/mensen lekker hoog.

Enrico staat voor derde opeenvolgende dag op de eerste plaats, maar hoe lang houdt hij het nog vol daar?

elke dag een update op de site, bij de volgende belangrijke wedstrijd weer een update op het forum. Het gaat maar door....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er mooi uit.  :thumbup:

 

Zit een klein foutje bij de stand van de Groepen.  Oekraïne heeft 0 punten.

 

Ook een foutje bij de score? Ik weet het niet helemaal zeker, maar ene Williii Carrotte heeft toch wel errug weinig puntjes...  :no:

Die Oekraïeners toch. Beetje de boel verzieken met het beïnvloeden van de cijfers. Inmiddels is de groep vermanend toegesproken en zijn alle pogingen tot extra punten weer teniet gedaan. Bedankt voor de oplettendheid. Dit zal met de update van vanavond verholpen zijn.

 

Verder heeft ene Williii Carrotte tot twee maal toe de uitslag van het Nederlands elftal verkeerd voorspeld (0 punten!!). Wat betreft doelpunten zit hij er 131-55=74 punten vanaf. En dat is dan weer goed voor 24 poolpunten. Die uitslag klopt dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer een wedstrijd door het oranje elftal gespeeld.

Ik voel me net Sinterklaas, want gratis en voor niets heb ik 3250 punten mogen weggeven, vanwege de goede voorspellingen. En dan heb ik het nog niet eens over de punten behaald door het doelsaldo.

(Ene Williii heeft deze uitslag goed voorspeld en heeft dus eindelijk wat puntjes op zak)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gisteren en vandaag weer belangrijke dagen voor de pool. Ook onderdeel B is gespeeld wat voor flinke klassementsverschuiving heeft gezorgd.

Niemand had alle vier de deelnemers aan de halve finale goed voorspeld. Wel heb ik 14 keer 3 goed geteld.

Aanvoerder van het klassement is op dit moment gewaardeerd forumlid Quaerens. Hoe lang houdt ie het hier nog uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...