Kiddooz Geplaatst 27 december 2005 Geplaatst 27 december 2005 (bewerkt) Op welke termijn moeten die caches klaar zijn? Ik had voor het Sintevent al een voetbalcache gemaakt nl. Maar nu is er wel toestemming nodig...... Oja, dan komt ie in Den Haag. 27 december 2005 bewerkt door Kiddooz
Twinlife Geplaatst 27 december 2005 Geplaatst 27 december 2005 Ik ben zo handig geweest om al mijn data op de backup schijf te zetten en die vervolgens te wissen. <{POST_SNAPBACK}> Mail mij jou e-mail ff dan, ik ben zo handig geweest om je adres kwijt te raken. Gr Twinlife
De Roode Loper Geplaatst 27 december 2005 Geplaatst 27 december 2005 (bewerkt) OK Je kunt Hatem ook toevoegen . Kweet nog een leuk plekkie. Ik hoor verder wel hoe e.e.a. gaat. Toestemming? Heb ik al. Heb toestemming voor een groot landgoed. 27 december 2005 bewerkt door De Roode Loper
Twinlife Geplaatst 27 december 2005 Geplaatst 27 december 2005 @Twinnie, als je de oude nog hebt graag.Ik ben zo handig geweest om al mijn data op de backup schijf te zetten en die vervolgens te wissen. <{POST_SNAPBACK}> Is onderweg. en nu al in Almere..... Gr Twinlife
8BG Geplaatst 27 december 2005 Auteur Geplaatst 27 december 2005 En het is zelfs alweer onderweg naar Noord. Hattem wordt ook toegevoegd.
Quaerens Geplaatst 28 december 2005 Geplaatst 28 december 2005 Op welke termijn moeten die caches klaar zijn?Ik had voor het Sintevent al een voetbalcache gemaakt nl. Maar nu is er wel toestemming nodig...... Oja, dan komt ie in Den Haag. <{POST_SNAPBACK}> Voor De Haag wil ik ook wel meewerken hoor. Ik heb trouwens nog twee kisten in de duinen liggen als dat meewerkt.
8BG Geplaatst 28 december 2005 Auteur Geplaatst 28 december 2005 Dankzij Twinlife zijn de invulformulieren nu klaar. Ben je geïnteresseerd in het neerleggen van een cache die valt binnen deze pool stuur even een pm'metje en je ontvangt het invulformulier. Alleen zit ik nog even naar de voorgestelde regels te kijken. Het punt hiervan is dat gedurende het toernooi weinig gebeurt in het klassement. Pas op de laatste twee dagen zullen de punten worden vergeven (dan is pas nummer 1, 2, 3, en 4 bekend), waarmee de spanning van de pool weinig climax of opgevoerde spanning zal kennen. Iemand een idee om dit te verhelpen?
Gast joris3p Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 Dankzij Twinlife zijn de invulformulieren nu klaar. Ben je geïnteresseerd in het neerleggen van een cache die valt binnen deze pool stuur even een pm'metje en je ontvangt het invulformulier. Alleen zit ik nog even naar de voorgestelde regels te kijken. Het punt hiervan is dat gedurende het toernooi weinig gebeurt in het klassement. Pas op de laatste twee dagen zullen de punten worden vergeven (dan is pas nummer 1, 2, 3, en 4 bekend), waarmee de spanning van de pool weinig climax of opgevoerde spanning zal kennen. Iemand een idee om dit te verhelpen? <{POST_SNAPBACK}> in het verleden heb ik een aantal keren wkk en ek-pools georganiseerd mijn methode was: voorspel alle uitslagen van de wedtrijden inde poules, punten bv uitslag goed 5 pt, "toto"goed 1 punt oid voorspel welke teams bij de laatste 16 komen 1 punt per team voorspel welke teams bij de laatste 8 komen 2 punten per team enz enz evt aan te vullen met bonuspunten voor topscores etc ik weet niet of ik die formulieren nog heb (ik had een excel bestand) het is overigens maar een voorstel Op deze manier kun je wel dagelijks een tussenstand geven Ik hoor wel wat jullie er van vinden
Kiddooz Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 Op welke termijn moeten die caches klaar zijn?Ik had voor het Sintevent al een voetbalcache gemaakt nl. Maar nu is er wel toestemming nodig...... Oja, dan komt ie in Den Haag. <{POST_SNAPBACK}> Voor De Haag wil ik ook wel meewerken hoor. Ik heb trouwens nog twee kisten in de duinen liggen als dat meewerkt. <{POST_SNAPBACK}> Hmm, volgens mij ken ik die kisten..... Toen waren ze nog vol!
De Roode Loper Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 (bewerkt) in het verleden heb ik een aantal keren wkk en ek-pools georganiseerd mijn methode was: voorspel alle uitslagen van de wedtrijden inde poules, punten bv uitslag goed 5 pt, "toto"goed 1 punt oid voorspel welke teams bij de laatste 16 komen 1 punt per team voorspel welke teams bij de laatste 8 komen 2 punten per team enz enz evt aan te vullen met bonuspunten voor topscores etc ik weet niet of ik die formulieren nog heb (ik had een excel bestand) het is overigens maar een voorstel Op deze manier kun je wel dagelijks een tussenstand geven Ik hoor wel wat jullie er van vinden Wel veel werk voor de mensen die de tussenstanden moeten bijhouden. Ik zou zeggen: Voorspel de nummers 1 en 2 van elke poule en daarna de reeds voorgestelde regels : nr.1, 2,3,4 en het totaal aantaldoelpunten incl. beslissende penaltyseries. **** EDIT BY MODERATOR **** Quote leesbaar gemaakt 30 december 2005 bewerkt door Kruimeldief
Gast joris3p Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 De score bijhouden valt wel mij als je een excel bestand maakt invoeren is eenmalig veel werk de rest volgt van zelf ik wil best een excel bestand maken en rondmailen dan kan een ieder die een cache beschikbaar stelt eea invoeren en naar een centraal punt sturen
Bitte ein Bit Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 Een mogelijkheid is, om deelnemers de kans te geven hun voorspellingen aan te passen (wat natuurlijk alleen kan na het vinden van een andere WK-cache) Deze aanpassingen worden van kracht bij aanvang nieuwe ronde (anders moet de cache legger zo'n beetje ieder uur naar de cache) . De punten van de vorige ronde blijven van kracht en worden dus bij de eind score opgeteld. Dit betekd dat gedurende het toernooi een aantal dagen een rush zal zijn naar de caches. (maakt het natuurlijk ook weer leuk, soort kleine events)
De Roode Loper Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 De score bijhouden valt wel mij als je een excel bestand maaktinvoeren is eenmalig veel werk de rest volgt van zelf ik wil best een excel bestand maken en rondmailen dan kan een ieder die een cache beschikbaar stelt eea invoeren en naar een centraal punt sturen <{POST_SNAPBACK}> Goed plan!
Gast joris3p Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 wat ook kan is dat je moet inloggen op een site password is te vinden in de cache kan iedereen fijn zijn eigen resultaten invoeren ik heb wel eens aan zoiets meegedaan kon je nog 5 minuten voor start van de wedstrijd je voorspelling geven
Team Gebrook Geplaatst 30 december 2005 Geplaatst 30 december 2005 pm verstuurd voor het plaatsen van een wkcache regio zuid limburg....HOENSBROEK......... .......TEAM GEBROOK......... biertjuh bedankt voor de tip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden