Spring naar bijdragen

Track Sainta Claus


Ketelbinkje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Helaas komt "dé eikel" (met dank aan Kruimeldief) bij deze prachtige kerstcache steeds langs en wordt de tb buit steeds minder :rolleyes: .

Hmmm, lees ik nu dat Kruimeldief de eikel is?

Oei: wat gebeurd me nou? Blijft kennelijk moeilijk om in een post/email iets wat ik bedoel over te laten komen (of wordt ik nu in de maling genomen :) )...

 

Neeeeee Kruimel: alleen dat de term "dé eikel" door jou is verzonnen en ik de eer aan jou laten voor deze fantastiche term :dribble: .

Zie maar in je eigen post Dé Eikel - post

Misschien had ik beter kunnen stellen: (deze term is spectaculair slim bedacht door Kruimeldief :) )

 

No hard feelings of heb ik je nu weer ten onrechte gequote?

 

edit: misschien moet de term in de begrippenlijst worden opgenomen opdat niemand (behalve natuurlijk de echte 'dé eikel') zich aangesproken voelt...

bewerkt door team_wolfje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, maar even reclame maken voor onze Kerst cache:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...2f-2ddc942a2982

 

Geen Kerst caches? Ik tel er een stuk of vijf  :)

 

:rolleyes: Tja dan moet ik volgende week maar eens een poging wagen. Het weer beloofd niet veel goeds. Maar wel veel sfeer. :dribble: Ik ga dinsdag of woensdag een poging wagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdelijke cache moet minimaal 3 maanden te loggen zijn? Dan zou ik zoals al eerder gesteld in dit draadje een event organiseren als kortstondige cache. Alleen dan wel een event zonder organisatie. Gewoon de cache verstoppen en als event aanmelden. Bovendien krijg je vanzelf veel cachers bij elkaar als iets maar 24 uur gelogd kan worden. Volgens mij is de Unimog off road ook zoiets, weliswaar een virtuele cache, maar toch. Of zit ik nu helemaal vaud in dit draadje te stoken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdelijke cache moet minimaal 3 maanden te loggen zijn? Dan zou ik zoals al eerder gesteld in dit draadje een event organiseren als kortstondige cache. Alleen dan wel een event zonder organisatie. Gewoon de cache verstoppen en als event aanmelden. Bovendien krijg je vanzelf veel cachers bij elkaar als iets maar 24 uur gelogd kan worden. Volgens mij is de Unimog off road ook zoiets, weliswaar een virtuele cache, maar toch. Of zit ik nu helemaal vaud in dit draadje te stoken :blush:

:P Hmmm Het is een idee om een event op 24, 25 en 26 december te organiseren met een :ph34r: virtuele organisatie. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...