Spring naar bijdragen

wij zijn beginners


Gast Paul en Wilma

Aanbevolen berichten

Gast Paul en Wilma

Wij zijn in het liesbos geweest maar waar moeten wij naar zoeken bij waypoint een....................kunnen niet ontdekken hoe het werkt.

gps ontvangst viel ook weg .

Paul en Wilma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb even voor je gekeken, maar ik denk dat dat best een lastige cache is om mee te beginnen. Ik vermoed dat je een metalen plaatje met coordinaten zult vinden, maar dat weet ik niet zeker. De laatste 2 logs zijn trouwens zonder succes. Misschien eerst eens met een traditional beginnen, dan ga je direct op zoek naar de cache zonder eerst allerlei tussenpunten te zoeken.

 

Je zou trouwens ook eerst een keer met een ervaren cacher samen kunnen gaan, zie het dating gedeelte van dit forum.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn in het liesbos geweest  maar waar moeten wij naar zoeken bij waypoint een....................kunnen niet ontdekken hoe het werkt.

gps ontvangst viel ook weg .

Paul en Wilma

 

welke route?

Kapitein Haak is bezig met een handleiding voor den beginner, maar misschien is meelopen met een ander team een idee om op gang te komen?

 

:cry: Giga geeft goed advies: begin met een enkele ster...

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben deze cache met succes voltooid en terwijl we toch wel enige ervaring hebben was het voor elk punt (en het zijn er wel enkele) toch wel even zoeken. Voor een eerste cache is deze niet aan te raden. Dus doe eerst één die wat makkelijker is of probeer met iemand af te spreken die wat meer ervaring heeft. Nu de blaadjes gevallen zijn moet het ontvangst wel te doen zijn. Toen wij deze cache deden zaten de bladeren er nog aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn in het liesbos geweest  maar waar moeten wij naar zoeken bij waypoint een....................kunnen niet ontdekken hoe het werkt.

gps ontvangst viel ook weg .

Paul en Wilma

Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar in de omgeving Breda zijn genoeg leuke caches om mee te beginnen. Ik wil best de eerste keer mee om e.e.a. in de praktijk te laten zien. Geef een gil (PB, mail) en we kunnen een afspraak maken. Heb wat betreft planning veel mogelijkheden. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...