Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nog een aanbieding gevonden in Duitsland:

hier

o.a. GPSMap 60csx Europe, incl. CitySelect CD Europa voor 759,00 EUR

Voor zover ik weet wel een betrouwbare shop.

The Foxes

Geplaatst
Een 1 Gb kaartje gaat niet. Het maximale is tot nu toe 512 Mb.

Waar heb je deze info vandaan?

Het voordeel van de CN NT is heel europa ongeveer 1 GB met oude CS/CN ongeveer 2 GB.

Service en ondersteuning gelden niet voor buitenlandse toestellen.

Waarschijnlijk zullen de kaarten weer alleen in pakket leverbaar zijn, dit om grijze import tegen te gaan.

Geplaatst
Waarschijnlijk zullen de kaarten weer alleen in pakket leverbaar zijn, dit om grijze import tegen te gaan.

Dit is te ondervangen door de bijgeleverde 2e unlock key van een mede gps'ser over te kopen

Geplaatst
Een 1 Gb kaartje gaat niet. Het maximale is tot nu toe 512 Mb.

Waar heb je deze info vandaan?

Het voordeel van de CN NT is heel europa ongeveer 1 GB met oude CS/CN ongeveer 2 GB

Gewoon, uit de bijgeleverde handleiding.

Klopt CN NT comprimeert stukken beter maar zal alleen maar met 1 licentie verkocht worden. CN OT (ook opvolger van CS) naar verwachting nog met 2.

Heel europa op een kaartje 1GB is dus niet mogelijk maar is dat dan ook werkelijk nodig?

Ik heb nu CS benelux en Topo belgie erop staan en ben nog niet op de helft. Als ik naar een ander land ga dan laad ik op dat moment de mappen wel.

LTeunis

Geplaatst
Om dat de Micro SD volgens de zelfde standaard als de (mini) SD Card wordt gemaakt, behalve de bouwnorm dan.

Zie ik niet waarom deze niet zouden werken in een 60C(S)x.

1GB_straight_microSD.jpg

www.sandisk.com

Nog niet leverbaar maar zou € 54,= moeten gaan kosten. www.memoryshop.nl

De handleiding steld alleen maar dat het geheugen afhangt. Letterlijk.

Dependant on the formatted capacity of the MicroSD digital card.

Hierover is ook al een ander draadje, daar weet men het ook nog niet zeker. Ik denk dat het uiteindelijk gewoon een kwestie van proberen wordt. Ben benieuwd wie de eerste is.

Jos

Geplaatst

Yahooleden melden dat er onzuiverheden zijn met de barometer van de csx.

verder spreekt men de verwachting uit dat dit mogelijk kinderziektes zijn en via firmware upgrades zal worden opgelost

Geplaatst

Als ik een extra kaartje wil kopen, moet ik dan zo'n transflash of een microsd aanschaffen.

Bij verschillende shops zijn namelijk beide te verkrijgen voor verschillende prijzen...

En wat raden jullie aan:

meerdere kleinere kaartjes met gedeelten van in mijn geval cityselect v7

of juist 1 grote kaart met zoveel mogelijk kaartmateriaal.

gr

Kevino

Geplaatst (bewerkt)
Op 512 mb past best veel, hier bijv de benelux + deel duitsland mapsource 7, topo dld deels en topo belgie (380 mb ofzo)  :ph34r:

Bij de streetpilot 2610 gaat heel euope op een kaartje van 2 gb met CityNavigator bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst
ps besteld bij aspid voor 510 Euro EU basemap.

as donderdag op voorraad, volgende week maandag binnen? :cry:

Als het goed gaat heb je hem dan vrijdag in huis! Tenminste, dat is mijn ervaring.

Ik verwacht hem ook vrijdag. Maar dan moet de voorraad wel donderdag arriveren bij Aspid. Donderdagavond even checken bij Fedex.

The Foxes.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...