Spring naar bijdragen

Paddestoelen Project


mart3223

Aanbevolen berichten

Erg jammer dat er blijkbaar twee groepen paddo-verzamelaars ontstaan. Ikzelf heb recentelijk 40 paddo's in de regio gewaymarked omdat dat toch een beetje een officieel iets is. Zover ik begrepen heb is Alladin ook van plan om de data van waymarking te gaan exporteren, dus samenwerking met het Mushroom Project is denk ik zeer nuttig. Indien het Mushroom Project de coordinaten van mijn gewaymarkte Paddo's wil gebruiken, dan bij deze toestemming.

 

Wat betreft de locatie. ANWB wegwijzers staan ook op de Ozi-kaarten, maar daar zitten dus ook veel grote palen bij of op sommige aangegeven plaatsen staat helemaal niks. Van Alladin heb ik begrepen dat het meest ideale is om de ANWB kaarten te vergelijken met de Ozi kaarten.

Ikzelf fiets gewoon af en toe een richting van een paddestoel in en dan kom je vanzelf een volgende tegen en dat kan dan zomaar een nieuwe zijn. Of je komt nergens uit en dan loopt dat pad dood. Willekeurig rondfietsen lijkt me zowieso onnodig.

 

Ik wens alle Paddo en Mushroom verzamelaars veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 years later...
ReizenReizen

Deze pagina met bouwplaten (oude en nieuwe versie) al gezien? Klikkerdeklik
Zodra je één maat hebt van een 1:1 exemplaar (bv de breedte op het breedste punt) kun je aan de hand van de schaalmodelbouwplaat snel zelf de andere maten uitrekenen zonder dat je lengtes, breedtes hoeken etc hoef gaan na te puzzelen.
Met 5500 ANWB paddenstoelen is er vast een in de buurt van Kudelstaart te vinden ;-)

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...