Spring naar bijdragen

Yahoooo, Onze eerste geocache gevonden !


lufjoe.nl

Aanbevolen berichten

;) Zojuist de eerste geocache gevonden :D Het was de "Usseleres" van TukkerThijs. Deze was echt heel leuk verstopt. Daarna gelijk door naar de "Bookcrossing" van DigiMike. Hier hadden we wat meer moeite omdat het ontvangst niet helemaal goed was.

 

Echt super hoor dat geocachen. Er zullen er zeker nog meer volgen.... ;)

bewerkt door lufjoe.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gefeliciteerd! Ik heb Usserleres enige tijd geleden ook gedaan. Je hebt hier in de buurt nog veel meer hele mooie caches.

Veel plezier!

bewerkt door PA1FOX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen er zeker nog meer volgen....

 

 

 

EEN WAARSCHUWING IS HIER OP ZIJN PLAATS

 

 

Jullie kunnen nu nog er mee stoppen en doe dat meteen morgen is te laat.

Morgen komt de drang om toch weer naar buten te gaan en een cache te zoeken en geloof mij het word steeds erger en dan ben je verloren, je struint het net af naar cache’s om je zoekdrift te bevredigen maar die kan niet bevredigt worden, je vind er steeds meer totdat je eens door het bos loopt en je kan hem niet vinden, totaal niet, en loopt grommend het bos uit met een vervelend gevoel in de maag een dag later zie je op het net en leest dan dat een andere hunter voor hem makkelijk te vinden was, dan ga je weer en vind hen dan ook weer niet, en weer, en weer, je raakt in de war je droomt cache’s je denkt geocachen, je bent een geocacher.

 

Kort om je bent verloren

 

Denk niet dat het jou niet kan gebeuren, het overkwam ook mij en vele andere op dit forum en ook daarbuiten

 

DUS STOP NU, NU HET NOG KAN.

 

 

En anders welkom bij de club

 

 

Alles wat hier staat is een mening, tenzij anders vermeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de drang om toch weer naar buten te gaan en een cache te zoeken word steeds erger

Kort om je bent verloren

 

Denk niet dat het jou niet kan gebeuren, het overkwam ook mij en vele andere op dit forum en ook daarbuiten

 

 

Ja Barny dat jij verslaafd bent bewijst deze foto van het afgelopen weekend wel. Tegen vijf uur 's ochtends opstaan om dan met het gele bussie naar Drenthe te knallen.

Geweldig verslag trouwens bij Pathfinder!09dd3fc2-d6d7-46e2-bab8-0749a6f4d1ce.jpg

En Lufjoe.......veel cacheplezier of cacheverslaving toegewenst.

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de drang om toch weer naar buten te gaan en een cache te zoeken word steeds erger

Kort om je bent verloren

 

Denk niet dat het jou niet kan gebeuren, het overkwam ook mij en vele andere op dit forum en ook daarbuiten

 

 

Ja Barny dat jij verslaafd bent bewijst deze foto van het afgelopen weekend wel. Tegen vijf uur 's ochtends opstaan om dan met het gele bussie naar Drenthe te knallen.

Geweldig verslag trouwens bij Pathfinder!

En Lufjoe.......veel cacheplezier of cacheverslaving toegewenst.

 

Hey!!!... ooit van copyright gehoort kipchen :dribble: !!!

 

Enhu... gefeliciteerd lufjoe :beerchug:, je 1e cache is eerder een felicitatie waard dan een 100e of een veelvoud daarvan. Succes, want in tegenstelling tot heer B kan ik je melden dat het waarschijnlijk al te laat voor je is om te stoppen.

 

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
EEN WAARSCHUWING IS HIER OP ZIJN PLAATS

 

 

Jullie kunnen nu nog er mee stoppen en doe dat meteen morgen is te laat.

Morgen komt de drang om toch weer naar buten te gaan en een cache te zoeken en geloof mij het word steeds erger en dan ben je verloren, je struint het net af naar cache’s om je zoekdrift te bevredigen maar die kan niet bevredigt worden, je vind er steeds meer totdat je eens door het bos loopt en je kan hem niet vinden, totaal niet, en loopt grommend het bos uit met een vervelend gevoel in de maag een dag later zie je op het net en leest dan dat een andere hunter voor hem makkelijk te vinden was, dan ga je weer en vind hen dan ook weer niet, en weer, en weer, je raakt in de war je droomt cache’s je denkt geocachen, je bent een geocacher.

 

Kort om je bent verloren

 

Denk niet dat het jou niet kan gebeuren, het overkwam ook mij en vele andere op dit forum en ook daarbuiten

 

DUS STOP NU, NU HET NOG KAN.

 

 

En anders welkom bij de club

 

 

Alles wat hier staat is een mening, tenzij anders vermeld

 

 

Helaas, te laat gelezen. Afgelopen donderdag onze eerste cache (de boekenkist) gevonden met een pda en gps muis. Net toen we zonder iets te vinden naar huis wilden gaan, riep mijn dochter:"wat zoeken we eigenlijk, want hier ligt iets".

 

Ben nu al bezig om te kijken wanneer we weer kunnen gaan. Er blijken hier in de buurt veel caches te ligen..

bewerkt door JohnyBoy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...