Ruud4d Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Ik weet niet of er mensen zijn die het interesseert maar ik heb net (1-11-05 10.15u) getelefoneerd met Mv van der Genugten van Gelderse Landschappen. Ik wacht namelijk op de schriftelijke toestemming/vergunning om de route van een cache door hun bossen te laten lopen. Ze was er eigenlijk net mee bezig en wist mij te melden dat ze ook nog met een stel anderen bezig was. Alles in één keer. Dus Hawkeye en Kruimeldief, maak jullie borst maar nat En cacheleggers in Gelderland, jullie geduld wordt beloond binnenkort. En er komen dus weer een aantal uitdagingen voor alle geocachers in een mooie provincie.
De Roode Loper Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Ik weet niet of er mensen zijn die het interesseert maar ik heb net (1-11-05 10.15u) getelefoneerd met Mv van der Genugten van Gelderse Landschappen.Ik wacht namelijk op de schriftelijke toestemming/vergunning om de route van een cache door hun bossen te laten lopen. Ze was er eigenlijk net mee bezig en wist mij te melden dat ze ook nog met een stel anderen bezig was. Alles in één keer. Dus Hawkeye en Kruimeldief, maak jullie borst maar nat En cacheleggers in Gelderland, jullie geduld wordt beloond binnenkort. En er komen dus weer een aantal uitdagingen voor alle geocachers in een mooie provincie. <{POST_SNAPBACK}> Hopelijk zitten mijn 3 verzoeken er ook bij. Had eerst verzoeken gedaan met foto's, maar die mailtjes waren te groot voor de mailbox van de "Gelderse Roos". p.s. kun je mij het telefoonnummer doen toekomen via een PB?
De Roode Loper Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Ik weet niet of er mensen zijn die het interesseert maar ik heb net (1-11-05 10.15u) getelefoneerd met Mv van der Genugten van Gelderse Landschappen.Ik wacht namelijk op de schriftelijke toestemming/vergunning om de route van een cache door hun bossen te laten lopen. Ze was er eigenlijk net mee bezig en wist mij te melden dat ze ook nog met een stel anderen bezig was. Alles in één keer. Dus Hawkeye en Kruimeldief, maak jullie borst maar nat En cacheleggers in Gelderland, jullie geduld wordt beloond binnenkort. En er komen dus weer een aantal uitdagingen voor alle geocachers in een mooie provincie. <{POST_SNAPBACK}> Hopelijk zitten mijn 3 verzoeken er ook bij. Had eerst verzoeken gedaan met foto's, maar die mailtjes waren te groot voor de mailbox van de "Gelderse Roos". p.s. kun je mij het telefoonnummer doen toekomen via een PB? <{POST_SNAPBACK}> Thanx
Heirbaut Hunters Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Landgoed Petrea, wandeling van 3 kilometer ongeveer (mits de route wordt goedgekeurd door GL). Ligt klaar op de plank maar moet nog worden voorzien van wetenswaardige informatie mbt Mr. Buys Ballot en al wat hij gedaan heeft op dat landgoed. Ik hoop eind van de week de zaken bij GL te kunnen voorleggen Past weer mooi in mijn Buys Ballot reeks.
TheFamily Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 wij wachten af vol ongeduld, een stel nieuwe caches in de omgeving zou leuk zijn...
koedeboe Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Nou, ik/ wij wachten ook al met spanning op de nieuwste aanwinsten op de veluwe. Gezien de tot nu toe geboden kwaliteit van met name Henk en Ronald belooft dat veel goeds . GL zou dan ook gek wezen als ze niet zouden meewerken. Nu maar hopen dat de cachers dezelfde kwaliteiten hebben en zich een beetje gedragen ....
De Roode Loper Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Nou, ik/ wij wachten ook al met spanning op de nieuwste aanwinsten op de veluwe. Gezien de tot nu toe geboden kwaliteit van met name Henk en Ronald belooft dat veel goeds . GL zou dan ook gek wezen als ze niet zouden meewerken. Nu maar hopen dat de cachers dezelfde kwaliteiten hebben en zich een beetje gedragen .... <{POST_SNAPBACK}> Ik hoop dat ik aan de hoog gespannen verwachting kan voldoen. Er is in ieder geval een idee van onze junior in verwerkt.
de vlinders Geplaatst 2 november 2005 Geplaatst 2 november 2005 Ook de vlinders wachten nog op de officièle toestemming. Route (De Regulieren) is al gelopen met opzichter en goed bevonden dus nu nog wachten op de papieren. Tevens hebben we nog een optie voor 2 andere gebieden in Ommeren en Neerijnen lopen die hopenlijk ook binnenkort kunnen worden afgehandeld.
Ruud4d Geplaatst 2 november 2005 Auteur Geplaatst 2 november 2005 Nou, ik/ wij wachten ook al met spanning op de nieuwste aanwinsten op de veluwe. Gezien de tot nu toe geboden kwaliteit van met name Henk en Ronald belooft dat veel goeds . GL zou dan ook gek wezen als ze niet zouden meewerken. Nu maar hopen dat de cachers dezelfde kwaliteiten hebben en zich een beetje gedragen .... <{POST_SNAPBACK}> Ik krijg het idee dat de caches niet op de Veluwe liggen. De mijne in ieder geval niet. Die heeft start en einde in Nijmegen en als je klaar bent heb je 10 km gelopen (hoofdzakelijk bos).
De Roode Loper Geplaatst 2 november 2005 Geplaatst 2 november 2005 Nou, ik/ wij wachten ook al met spanning op de nieuwste aanwinsten op de veluwe. Gezien de tot nu toe geboden kwaliteit van met name Henk en Ronald belooft dat veel goeds . GL zou dan ook gek wezen als ze niet zouden meewerken. Nu maar hopen dat de cachers dezelfde kwaliteiten hebben en zich een beetje gedragen .... <{POST_SNAPBACK}> Ik krijg het idee dat de caches niet op de Veluwe liggen. De mijne in ieder geval niet. Die heeft start en einde in Nijmegen en als je klaar bent heb je 10 km gelopen (hoofdzakelijk bos). <{POST_SNAPBACK}> De caches waar Koedeboe het over heeft liggen echt wel op de Veluwe, namelijk bij Hattem en Heerde.
Ruud4d Geplaatst 2 november 2005 Auteur Geplaatst 2 november 2005 Nou, ik/ wij wachten ook al met spanning op de nieuwste aanwinsten op de veluwe. Gezien de tot nu toe geboden kwaliteit van met name Henk en Ronald belooft dat veel goeds . GL zou dan ook gek wezen als ze niet zouden meewerken. Nu maar hopen dat de cachers dezelfde kwaliteiten hebben en zich een beetje gedragen .... <{POST_SNAPBACK}> Ik krijg het idee dat de caches niet op de Veluwe liggen. De mijne in ieder geval niet. Die heeft start en einde in Nijmegen en als je klaar bent heb je 10 km gelopen (hoofdzakelijk bos). <{POST_SNAPBACK}> De caches waar Koedeboe het over heeft liggen echt wel op de Veluwe, namelijk bij Hattem en Heerde. <{POST_SNAPBACK}> Sorry, je hebt gelijk. Hattem is de noordelijke grens voor de Veluwe. En als jouw cache bij Hattem komt te liggen, ligt er toch wel ééntje op de Veluwe.
De Roode Loper Geplaatst 2 november 2005 Geplaatst 2 november 2005 Sorry, je hebt gelijk. Hattem is de noordelijke grens voor de Veluwe. En als jouw cache bij Hattem komt te liggen, ligt er toch wel ééntje op de Veluwe. <{POST_SNAPBACK}> Niet één, maar als ze goedgekeurd worden zelfs drie . Die van Ronald ligt maar een stukje zuidelijker. Het wordt op de Noord-Veluwe nog eens een GelderschLandschapcachedoradootje.
koedeboe Geplaatst 3 november 2005 Geplaatst 3 november 2005 Jongens, alle caches zijn welkom. 'attem, 'eerde of Nijmegen !
Ruud4d Geplaatst 5 november 2005 Auteur Geplaatst 5 november 2005 Ik heb inmiddels de overeenkomst ter ondertekening thuis. Ik eerst tekenen en terug sturen en dan zij tekenen en weer naar mij sturen. Dan scannen en naar Hawkeye en Kruimeldief sturen. Hopelijk volgende week online? Overigens bemoeit Gelders Landschappen zich met een ander draadje in dit forum. De ligduur van de cache wordt namelijk bepaald op 5 jaar. Eens zien of ie dat haalt. En ze geven in de overeenkomst wel hun voorkeuren voor een cache weer. - Een multi of virtuele cache. - Een uitgebreide omschrijving van de omgeving waardoor de cacher ook iets opsteekt over natuur, geschiedenis, etc. Misschien handig voor komende geocache-leggers.
De Roode Loper Geplaatst 5 november 2005 Geplaatst 5 november 2005 (bewerkt) Ik heb inmiddels de overeenkomst ter ondertekening thuis. Ik eerst tekenen en terug sturen en dan zij tekenen en weer naar mij sturen. Dan scannen en naar Hawkeye en Kruimeldief sturen. Hopelijk volgende week online? Overigens bemoeit Gelders Landschappen zich met een ander draadje in dit forum. De ligduur van de cache wordt namelijk bepaald op 5 jaar. Eens zien of ie dat haalt. En ze geven in de overeenkomst wel hun voorkeuren voor een cache weer. - Een multi of virtuele cache. - Een uitgebreide omschrijving van de omgeving waardoor de cacher ook iets opsteekt over natuur, geschiedenis, etc. Misschien handig voor komende geocache-leggers. <{POST_SNAPBACK}> 5 jaar? Zit er ook een verlengingsmogelijkheid in het contract? De mijne worden 3 multi's, dus dat zit denk ik wel goed. Ook veel omschrijving over de natuur er in gedaan, dus dat zit denk ik ook wel goed . Het is even werk dat heen en weer gestuur, maar je moet er wel wat voor over hebben. 5 november 2005 bewerkt door De Roode Loper
Aanbevolen berichten