Spring naar bijdragen

Wedstrijd cache?


Nahal

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Evenementen als bijvoorbeeld het Woudlopers Wulfke avond event bevatten ook een wedstrijdelement, maar dan niet gebaseerd op snelheid, maar op inzichten, kennis technieken en vaardigheden. :D

Met deze elementen kun je ook iets in elkaar zetten waarmee een winnaar bepaald wordt en dan zonder de factor wie het snelst langs de WP's gerend heeft. :eek:

Dit is misschien op te zetten voor 2 teams of meer, die cache wordt dan eigenlijk al een soort van mini-event op afspraak.

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Nu de genoemde cache Irc Cache al enige tijd bestaat en zo aan het eind van de vakantie. Ben ik en mijn mede organisators wel benieuwd of jullie ook een poging hebben ondernomen om enige van de benodigde plekken te bezoeken.

 

Ik zal er maar eerlijk voor uit komen dan, ik heb er geen één bezocht... Ik reis gewoon te weinig rond door het hele land om deze plekjes toevallig tegen te komen, en om nu 1200 km te gaan rijden voor deze cache gaat me (letterlijk) een beetje te ver!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de genoemde cache Irc Cache al enige tijd bestaat en zo aan het eind van de vakantie. Ben ik en mijn mede organisators wel benieuwd of jullie ook een poging hebben ondernomen om enige van de benodigde plekken te bezoeken.

 

Misschien niet leuk om te horen, ook ik heb er geen een bezocht. Toch ben ik bij sommige misschien in de buurt geweest, maar heb dan niet de punten in mijn gps staan en dan ook geen opgave's bij me.

Eigenlijk zou ik al de punten in mapsourse moeten laden en dan elke keer mee moeten laden als ik ga geocachen.

Bij het coordinaat als note de vraag die bij dat coord hoort.

Maar daar heb ik nooit eerder bij nagedacht.

Dit zal ook mede komen dat deze cache niet vlak bij mijn home coords ligt, waardoor ik me er ook niet aan stoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel al een keer alle punten met omschrijving in GSAK geladen zodat ik ze meeneem in mijn PDA, maar daarentegen heb ik er nog geen bezocht. Ben wel al eens in de buurt geweest, maar dan doe ik toch liever eerst een andere cache, want daar kan ik meteen scoren en of ik deze ooit helemaal volbracht krijg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...