Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor 1 van mijn caches moet je een puzzel oplossen. Ik kan natuurlijk een hint op de pagina zetten, maar ten eerste wordt dat een aardige lap tekst en ten tweede is het leuker om mensen eerst wat aan te laten modderen.

Sommigen sturen me een e-mail met de vraag om een uitgebreidere hint. Ik zoek een mogelijkheid om deze mails direct automatisch te kunnen beantwoorden, zodat mensen meteen een antwoord krijgen, ook als ik bv met vakantie ben. Met een programma als Outlook is dit natuurlijk wel mogelijk, maar ik gebruik liever niet mijn prive-adres hiervoor. Weet iemand of dit via web-mail, dus bv met een hotmail account, te realiseren is ?

Geplaatst

Is het misschien een oplossing om een pagina te maken waar je de hints in gradaties neerzet? Zo kunnen mensen doorklikken als ze niet voldoende aan de hint hebben naar de volgende hint. En op je cachepagina kun je dus een link naar die hints zetten.

Groetjes, Ruud4d

Geplaatst (bewerkt)

Een aantal cachers gebruikt hier een sms-dienst voor, zoals www.smslorre.nl.

Voordeel: je kunt cachers in het veld, à la minute, van hints voorzien.

Nadeel: er zijn voor de cacher kosten aan verbonden (€0.75 per sms).

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Ik gebruik voor mijn Sleutel naar het Verleden cache een aantal autoresponders op mijn eigen domein. Erg leuk, verkeerd mailadres (dus: verkeerde oplosing) is verkeerd coordinaat. :eek::DB)

Maar dit kan bij meerdere webbased mailaanbieders ook, je moet alleen wel eentje hebben die dit zelf kan regelen. Kan dat niet, dan in bijvoorbeeld Outlook een autoreply regelen (nadeel; werkt alleen als jij de mail zelf ophaalt).

Wat dat betreft is SMS Lorre of Neotel een prima SMS vervanger. Wel max 160 tekens per antwoord.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...