Camelion Geplaatst 23 september 2005 Share Geplaatst 23 september 2005 Worden dit soort mooie veranderingen niet gemeld in dit forum door de makers? Of moeten we dit zelf maar ontdekken. <{POST_SNAPBACK}> Automatiseerders hebben een hekel aan documenteren Maar op termijn zal er zeker een beschrijving komen van wat er beschikbaar is, en hoe te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 23 september 2005 Share Geplaatst 23 september 2005 Ik snap je opmerking niet helemaal. In de quote zie je staan dat ik het ook een mooie verandering noem. Het ontdekken van nieuwe mogelijkheden van de software heeft niets met geocachen te maken. Wanneer nieuwe mogelijkheden gemeld worden kunnen ze door iedereen gebruikt worden. Reintje heeft er ja moeite voor gedaan en er zullen vele mensen zijn die de nieuwe mogelijkheden niet van zich zelf ontdekken maar er graag dankbaar gebruik van maken. <{POST_SNAPBACK}> Voordat dit verkeerd gaat lopen. Zie de smilie achter het bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 23 september 2005 Share Geplaatst 23 september 2005 Pas na mijn vraag werd duidelijk waarom reintje geen ruchtbaarheid had gegeven aan deze nieuwe funtie. Vandaar ook de naam van deze thread. Zoals gezegd begreep ik jou opmerking niet helemaal. Daarom heb ik me wat duidelijker uitgedrukt. We zijn nog steeds even goede vrienden. Maar dat is soms moeilijk bij een forum omdat je het gezicht van de persoon niet kunt zien en de intonatie niet kunt horen kun je verkeerde conclusies trekken. Of is dat misschien wel een voordeel dat je sommige personen niet kunt zien? Groetjes Jurgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 23 september 2005 Share Geplaatst 23 september 2005 (bewerkt) 29 december 2005 bewerkt door SN@G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 23 september 2005 Share Geplaatst 23 september 2005 Ik vat soms ook wel eens iets verkeerd op (Of niet Ronald). <{POST_SNAPBACK}> Ligt ook echt aan jou. Ik heb daar nooooooit last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 28 december 2005 Share Geplaatst 28 december 2005 En Reintje, ben je nog bezig met de gevonden maar reeds gearchiveerde caches?Of doel je daar op met de gemaakte optie die je terug moest draaien ? . Daar doelde ik op. En hoopte dat je niet gepasseerd voelde. Het is wel de bedoeling dat het weergeven van de gearchiveerde caches wel weer zichtbaar gaat worden. <{POST_SNAPBACK}> Hum... ... bijna tijd om mijn donatie 2006 over te maken.... ik durf het bijna niet te vragen Reintje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden