Spring naar bijdragen

RSS


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nee, ik twijfel nog. Of ik moet in thunderbird nog iets kunnen veranderen qua instelling. Dat ik namelijk steeds het orginele berichtje zie, dus met de gekleurde forumachtergrond en de avatar en de onderschriften, dus zoals het orgineel is, bevalt me niet. Hij moet ook steeds ieder berichtje downloaden.

In Opera staan ze gewoon direct al gedownloaden en is te lezen als in een nieuwsgroep. Witte achtergrond, wel foo's gen avatar, geen onderchrift, wel een url van desbetreffende orginele posting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie net de optie standaard de artikelsamenvatting weergeven ipv de webpagina weergeven.

Heb het aangevinkt, Thunderbird afgesloten en weer opnieuw opgestart en..... zie geen verschil. Misschien even zien wat er gebeurd als er een nieuw bericht gepost gaat worden.

Deze dus :thumbdown:

 

Je hebt de juiste optie aangevinkt. Daarmee krijg je inderdaad het bericht in plain tekst met eventuele foto's zonder webpagina opmaak erom heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie net de optie standaard de artikelsamenvatting weergeven ipv de webpagina weergeven.

Heb het aangevinkt, Thunderbird afgesloten en weer opnieuw opgestart en..... zie geen verschil. Misschien even zien wat er gebeurd als er een nieuw bericht gepost gaat worden.

Deze dus :lol1:

 

Je hebt de juiste optie aangevinkt. Daarmee krijg je inderdaad het bericht in plain tekst met eventuele foto's zonder webpagina opmaak erom heen.

Dat is het hem nu net :lol1: Ik zie geen verschil. Zelfs opnieuw opstarten maakt geen verschil.

Het is geen plain text :thumbdown:

Misschien maar eens unsubscriben en weer opnieuw subscriben :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was thunderbird aan het testen voor de e-mail, nu dus ook voor RSS. Het werkt heel mooi, alleen ik krijg soms alle berichten voor de 2e of 3e keer. Dus berichten die al een keer zijn binnengehaald. Hebben meer mensen daar last van of heb ik iets verkeerd ingesteld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben meer mensen daar last van of heb ik iets verkeerd ingesteld?

 

Nee hoor heb ik absoluut geen last van, de berichten komen maar 1x binnen, zelfs na deleten van een bericht worden eerdere berichten niet meer opgehaald.

 

Misschien toch iets bij de instellingen (alhoewel ... , daar valt niet veel aan in te stellen)

 

desondanks, :lol1: voor rss van Thunderbird!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens. Niet aanpassen mooi alles door laten komen. Ik gebruik FeedReadcer en bevalt mij verder prima. Klikken en kijken.

 

Ik wil ook alles voorbij zien komen, want ik wil tenslotte moderator worden hier en dan moet je alles wel volgen. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens weer van thunderbird teruggegaan naar Opera. Die is toch mooier, gemakkelijker en gebruiksvriendelijker en al hleemaal bugvrij.

Thunderbird die doet maar wat,. Dan is het weer HTML dan weer platte tekst, terwijl ik overal waar mogelijk platte tekst heb aangevinkt. Thunderbird is dus door de mand gevallen.

 

Uninstal is het gevolg. Dag thunderbird, welkom opera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt me ook bekend voor :thumbup:

 

Ik moet zeggen dat ik deze ervaring zeker NIET heb!!

Bij de feed van dit forum heb ik alleen platte tekst, terwijl bij een feed van een ander forum de webpagina wordt geladen, dit gebeurt allemaal zoals ik het heb ingesteld en altijd;

 

Ben ik dan de enige gelukkige?????? :blush:

bewerkt door fraggle-team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...