Spring naar bijdragen

Brandnetels


team astronaut

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Soms zijn de brandnetels heel erg indeweg bij een cache!!!

Noem een rijtje van caches op waar dat zo is.. het is best irritant... je houd er bulten van over... ik heb daar een kleine allergie voor en ik krijg dan uitslag

Dan wacht je toch een maandje of 3, want dan zijn alle brandnetels doodgevroren.

Wil je dit proces bespoedigen?

Neem dan roundup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zijn de brandnetels heel erg indeweg bij een cache!!!

Noem een rijtje van caches op waar dat zo is.. het is best irritant... j

 

Je hebt gelijk, zo reden wij richting naar de cache The Big Easy. Hier hebben mijn kinderen echt van gebaald. Er was geen doorkomen aan. En ze zijn toch wel wat gewend qua brandnetels!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zijn de brandnetels heel erg indeweg bij een cache!!!

Noem een rijtje van caches op waar dat zo is.. het is best irritant... j

Je hebt gelijk, zo reden wij richting naar de cache The Big Easy. Hier hebben mijn kinderen echt van gebaald. Er was geen doorkomen aan. En ze zijn toch wel wat gewend qua brandnetels!

De DreamHunt 05 - The Big Easy ligt in een aangeplant bos, logisch dat het daar smoort van de brandnetels.

Je kunt dan ook niet de korste weg nemen, daar er een brede sloot is.

Dus even voordat je gaat de stafkaart bekijken en dan zie je dat je langs de rand van het bosje moet, vervolgens langs de rand het bouwland.

Piece of cake!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zijn de brandnetels heel erg indeweg bij een cache!!!

Noem een rijtje van caches op waar dat zo is..[...]

Mijn cache 'Brandneteleiland'. Wat wil je nog meer kwa duidelijkheid ? Men weet waar men aanbegint. Niks mis mee.

Bij een cache geheten 'op de top van de Mont Blanc' moet je niet gaan klagen dat het zo erg klimmen en klauteren is erheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De DreamHunt 05 - The Big Easy ligt in een aangeplant bos, logisch dat het daar smoort van de brandnetels.

 

Ik weet nog dat we in juni 2003 je broertje en je nichtjes er tegenkwamen :huh: Die arme kindertjes in rokjes dwars door de brandnetels.

Tja de hele opzet was juist een cache met brandnetels. We hebben netjes gewacht tot je broer de cache als FirstFinder heeft gelogd om daarna ook ff te loggen. Het was er een drukte toen, we hadden net de tijd de cache weer te verstoppen toen er een derde team aan kwam ploeteren dwars door de brandnetels.

Hahum, ben toen zo vrij geweest om ff een pad voor hun te banen. Zie foto's

 

ff ruimte maken voor team Geo Sailors

 

1582538_200.jpg

 

Klaar, weg gebaand:

 

1582538_300.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij weten dat we brandnetels kunnen verwachten,nemen we een regenpak mee. Want gewone kleding daar willen die ondingen nog wel eens gewoon doorheen prikken.

Tegen de jeuk kan je ook de Click Away gebruiken. Dat is een apparaatje dat een klein stroompje afgeeft (ongeveer hetzelfde als een electrische aansteker) waarna de jeuk verdwijnt. Helpt ook tegen beten van kwallen en muggen en ander vliegend gespuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...