Spring naar bijdragen

Cachen zonder gps! moet meer kunnen


team astronaut

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tja deze ligt dan wel niet bij je in de buurt, maar is echt zonder gps te doen. Mede door de opzet van de cache die vol staat met spoilers. Cachers worden ook opgeroepen om de cacheplaats nog duidelijker op de foto vast te leggen. Hier kan je haast niet misgrijpen! Ik heb deze ook zonder gps gevonden.

Puntje Erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn er nog meer zulke "loop zonder GPS" caches???

Asltublieft antwoord in dit forum!! het zou leuk zijn als iets in mijn buurt ligt :dribble:

 

Op cistes.net kun je een soort gps-loze caching doen waarbij je raadsels moet oplossen om achter de lokatie te komen. Alleen is de site vooral Franstalig en zijn er tot nu toe slechts 16 'cistes' in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 2001 was er op dit forum regelmatig sprake van een geocacher zonder gps.

Hij werkte geloof ik met stafkaarten en een kompas.

Die traditionele caches moet voor jouw ook te doen zijn zonder gps.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een letterbox.... heb je daar veel tijd voor nodig om het te maken.... voor mijn cache kamioenen deed ik anderhalf uur over!!!

ik ben best druk bezig dus daarom wil ik het weten...

ik heb veel huiswerk.... ik wil gewoon een heel erg simpele letterbox...

greez ik...

 

(IK bedank iedereen die mij geholpen heeft!!!!!) :dribble::box::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik nouwelijks een GPS dan wel een laptop...

ik heb extra een cache gemaakt die je wel moet lopen maar je geen GPS nodig bij hebt...

zijn er nog meer zulke "loop zonder GPS" caches???

Asltublieft antwoord in dit forum!! het zou leuk zijn als iets in mijn buurt ligt :dribble:

Geduld ik heb er eentje in de maak langs de metro lijn van rotterdam als die klaar is KAN je niet eens een GPS gebruiken ( die doet het immers niet onder de grond)

Behalve dan om het eindpunt te vinden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je in de buurt woont maar ik weet wel een cache die te doen is zonder GPS en ook zonder omrekenen in RD coordinaten, al zal het niet makkelijk zijn. Een goede topografische kaart en een kompas zijn wel handig en aan te raden om mee te nemen. zie:

http://www.xs4all.nl/~mcop123/dezoom.html

(het is wel een kaboutercache, wat inhoudt dat je er geen punt mee kan verdienen op .com)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja heb ik niet zoveel aan :dribble:  :P  :box:

 

Ja zonder gps wordt het bij jou in de buurt dus wel heel erg moeilijk. Misschien kun je de maker van de cache mailen in welke buurt je ongeveer moet zoeken, maar ja of ze dit ook goed vinden is nog de vraag.

Misschien is het voor jou een goed idee om met iemand uit de omgeving van Hoensbroek samen te gaan cachen?

Of misschien toch eens een dag een gps huren.

Ik zie dat je al twee caches hebt gevonden. Hoe heb je dat gedaan dan en waren die bij je in de buurt?

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...