Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is er een manier om bij groundspeak van een cache de logs in GPX formaat los te krijgen. Het formaat ondersteunt het wel heb ik inmiddels in de verschillende nieuwsgroepen/forums gevonden. De gelijknamige yahoo groep doet vermoeden dat het een tijdje mogelijk is geweest.

Iemand een idee?

Geplaatst
Moet je dan niet gewoon Premium Member worden :thumbup:

Ja, dat is het enige,, kost je wat maar dan krijg je ook wat. Je moet er tegenwoordig ook wat voor doen, maar dat komt al terug in een ander draadje.

lteunis

Geplaatst
Moet je dan niet gewoon Premium Member worden :thumbup:

Ja, dat is het enige,, kost je wat maar dan krijg je ook wat. Je moet er tegenwoordig ook wat voor doen, maar dat komt al terug in een ander draadje.

lteunis

Geplaatst

Correct :D

Bovendien is dan evt de laatste log van jezelf, mits je deze ook gefound hebt natuurlijk. ;)

Deze zal ook altijd daar blijven staan, al komen er nog 100 na jou.

Geplaatst
ITeunis, je stottert :D

In GPX-files zit (correct me if i'm wrong) bij een pocketquery de laatste 5 logs.

Ik zou ze allemaal willen. Enig idee of je dan een speciale switch/parameter by de pocketquery url moet opgeven?

Geplaatst
Ik zou ze allemaal willen. Enig idee of je dan een speciale switch/parameter by de pocketquery url moet opgeven?

Hmm, dat zit er niet in voor zover ik weet.

Misschien met een scriptje van de website af snuffelen, maar dat zo nogal veel data worden, en dat kan weer een IP-ban opleveren.

Geplaatst
ITeunis, je stottert :D

??huh?? nee, foutje met de backspacetoets  ;)

In GPX-files zit (correct me if i'm wrong) bij een pocketquery de laatste 5 logs.

mag het dan ook LTeunis zijn :D maar dan in 't klein, dus lteunis.

Dat zou best kunnen, maar....GSAK vult de log in dat geval aan want....bij mij zijn er caches bij met wel meer dan 5 logs sommige gaan zelfs al verder dan 20.

lteunis

Geplaatst
Dat zou best kunnen, maar....GSAK vult de log in dat geval aan want....bij mij zijn er caches bij met wel meer dan 5 logs sommige gaan zelfs al verder dan 20.

Nou, dan wordt het dagelijk Pocketqueries laten draaien.

Als je alle logs van je founds wil hebben, dus maakt je een query van al je founds.

Is dat een beetje wat je zoekt?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...