Spring naar bijdragen

supersnel gelogd?


kipchen

Aanbevolen berichten

En dan nog even dit:

 

Als je als premiummember deze redelijk nieuwe feature gebruikt: http://www.geocaching.com/notify/, dan krijg je direct een emailtje als er in een straal van maximaal 80 kilometer een cache online komt. tenminste, die optie kun je aanvinken.

 

Log type(s): Archive (show), Unarchive, Publish Listing, Retract Listing, Temporarily Disable Listing, Enable Listing

 

[

 

Eens kijken wat het resultaat is. Ik heb Unarchive en Publish Listing aangevinkt. Als ik het goed heb krijg ik wanneer er een nieuwe cache of een cache uit het archief komt een mailtje?

 

Als ik enable listing aanvink krijg ik dan ook bericht van caches die tijdelijk niet beschikbaar waren en weer online gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Eens kijken wat het resultaat is. Ik heb Unarchive en Publish Listing aangevinkt. Als ik het goed heb krijg ik wanneer er een nieuwe cache of een cache uit het archief komt een mailtje?

 

Als ik enable listing aanvink krijg ik dan ook bericht van caches die tijdelijk niet beschikbaar waren en weer online gaan?

Klopt allemaal als een bus. Als je de kilometers op 80 (Maximum) hebt gezet, dan is het dus een straal van 80 kilometer.

Het geldt alleen voor de cachetype waar je het voor ingevoerd hebt. Wil je alle soorten cachetypes dan moet je even zoveel van die dingen aanmaken :beerchug:

 

Als er dus een cache door de reviewer is gepost, dan krijgt iedereen die gebruik maakt van deze functie en in een straal van maximaal 80 kilometer er vandaan zit, direct een emailtje. En direct is in deze ook echt direct. Ik heb het zelf uitgetest :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is hij dus al ontmaagd voordat hij online komt?

 

Of gaat het FTF klassement in nadat hij online is?

 

Zo niet, is dat wel een beetje sneu voor de FTF-hunters (waar ik zelf ook nog weleens aan meedoe)

Die weten nog van niks en dan is het goud al weg! :beerchug:

 

het ontmaagden komt idd voor dat hij one line is komt zeker voor ervaring zat daar in maar ook dat is on the game en geheel ter verantwoording van de maker cq de ontmaagder

zilver glimt ook mooi

 

er zijn zelfs ontmaagders hier in de streek die moedwilling de log later schrijven of zelfs zo schjnheilig met je meelopen om zo de reaxtie te testen ba he

 

en kruimel het zal wel door tekort van slaap komen maar dit FTF verhaal kan je ook van gaan dansen 05august_front_rendersm.jpg

 

 

en daar is zelf een lijst van verschenen klik hier

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het ontmaagden komt idd voor dat hij one line is komt zeker voor ervaring zat daar in maar ook dat is on the game  en geheel ter verantwoording van de maker cq de ontmaagder

 

Klopt. maar dat was hier volgens mij niet het geval. De log is er in ieder geval later pas bijgekomen. Het stond er gisteravond nog niet :thumbup:

 

Het gebeurt ook wel dat je van een bevriende cacher hoort dat die een cache heeft ingediend. Als je dan de pagina van .com waar de nieuwe caches vermeld worden op auto refresh hebt staan van een minuut, dan, kun je als een van de eersten het weten. Als je dan zoals ik ook nog vrij bent en de cache naast de deur hebt, dan kan het gebeuren dat je, zonder haast, er als eerste bent. Hier in Drenthe is dat nog heel simpel. Als je er binnen een paar dagen bent, ben je bijna gegarandeerd de eerste of een van de eersten. Zo schijn ik met mijn 3 ftf's van de afgelopen jaren koploper van de ftfers te zijn in Drenthe, tenminste, dat vertelde Biertjuh me....... Who cares? Lekker belangrijk. Een competitie is alleen leuk als iedereen ook competatief is.

 

Mooi wandbordje trouwens :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit dit bericht geplaatst.

 

Deze cache werd 4 dagen eerder gelogd dan dat die geactiveerd werd.

Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand die zich in de datum vergist heeft :thumbup: Niet iedereen logt een gevonden cache direct.

Ik moet er nog eentje loggen die ik bijna 14 dagen terug gevonden heb.

En je kunt welke datum dan ook invoeren. je kunt het dus altijd laten lijken dat je de ftfer bent.

Een van mijn caches was al weken online en was al flink bezocht. Ineens heeft een zeer ervaren cacher hem gelogd en hij schreef dat hij vergeten was hem te loggen. Alleen de datum dat hij hem gevonden had was een maand voordat de cache online kwam.....

En dan te bedenken dat ik 2 dagen voordat de cache online kwam hem pas bedacht heb....

Tja, ik heb het niet in de stats gecontroleerd, maar het zou me niets verbazen als die gast nu ook ineens de ftfer van mijn cache is. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit dit bericht geplaatst.

 

Deze cache werd 4 dagen eerder gelogd dan dat die geactiveerd werd.

Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand die zich in de datum vergist heeft :P Niet iedereen logt een gevonden cache direct.

 

 

Als je het oorsponkelijke bericht leest (link staat hier boven), zie je dat het ging om een proefloper, die eerder de cache had getest. Geen vergissing dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, ik dacht dat ik toch on-topic bleef. :P

 

Nieuwe caches die ik in beeld krijg en die al gelogd zijn?
Stond in het eerste bericht van dit topic. Ik gaf alleen maar aan, dat het dus ook op die manier zou kunnen zijn.

 

Maar nu dwalen we echt af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het oorsponkelijke bericht leest (link staat hier boven), zie je dat het ging om een proefloper, die eerder de cache had getest. Geen vergissing dus!

Ik ben van mening dat een proef loper automatisch afstand doet van de First Finds. Loper heeft voor mij "Het hoogtepunt (GC44G)" proef gelopen en daarmee de fout in de coördinaat er uit gehaald. Overigens heb ik een beetje geassisteerd met het plan dat bij de cache hoort.

 

Ik heb hem nu ook uitgenodigd voor het proeflopen van "Dleeblegeips (GCPH48)". Maar zit nu met vlekken in mijn nek, omdat hij een eigen plan heeft ontwikkeld. Dat brengt mij in geestelijke nood: Ik kan hem niet op eigen kracht 10 tot 15 kilometer laten lopen en dan uitleggen dat het niet telt....

 

Gelukkig krijg ik de indruk dat hem dat niet zo boeit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben de gene die, die cache als eerste heb gelogd. die datum klopt wel. ik had hem eerder gelopen om hem voor mlvdburg te testen. ben net nieuw en wist niks van die ftf competitie af. het spijt me. als ik het kan veranderen hoor ik het graag

 

roeliboeli

 

Simpel: ga naar de cachepagina, zoek je log op en klik op het bijbehorende "view/edit logs/images on a seperate page".

Je komt op een aparte pagina waar jouw log staat en bovenaan kies je opnieuw voor "Edit Log".

Wijzig dan de datum van je found (bijv. in een datum ná de derde vinder) en klik daarna onderaan op "Submit changes".

 

Biertje :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben de gene die, die cache als eerste heb gelogd. die datum klopt wel. ik had hem eerder gelopen om hem voor mlvdburg te testen. ben net nieuw en wist niks van die ftf competitie af. het spijt me. als ik het kan veranderen hoor ik het graag

 

roeliboeli

 

Simpel: ga naar de cachepagina, zoek je log op en klik op het bijbehorende "view/edit logs/images on a seperate page".

Je komt op een aparte pagina waar jouw log staat en bovenaan kies je opnieuw voor "Edit Log".

Wijzig dan de datum van je found (bijv. in een datum ná de derde vinder) en klik daarna onderaan op "Submit changes".

 

Biertje :cry:

 

ok is goed ik zal dat zo snel mogelijk verandere.

 

roeliboeli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...