Spring naar bijdragen

Veranderen stats in forumprofiel; Moet dat handmatig?


Mr.Freeze

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi,

 

Hoe kan ik de stats in mijn forum profiel updaten? Deze lopen namelijk niet synchroon met de stats in mijn geocache account. :lol:

 

Volgens mij loopt dat niet automatisch mee, maar moet je het zelf handmatig bijhouden. Of dat ook werkelijk kan weet ik niet, want ik heb zelf sowieso niet de mogelijkheid om het ergens in te vullen. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is helaas (nog) niet mogelijk. En misschien wordt het wel nooit mogelijk.

Allereerst is het je eigen profiel en ook al zou je het kunnen veranderen, zou het nooit uit zichzelf synchroon lopen. het is immers je eigen profiel en er staat wat jij wilt dat een ander mag/moet weten. Ook al zet je er 100.000 in.

Ik zal een verzoek indienen om die optie er helemaal uit te halen. Als er een invulscherm is die je zelf niet bij kunt houden cq veranderen, is het een onnodige optie die 1x per maand dezelfde vragen oplevert.

 

Het is een gewichtig onderwerp, maar we moeten er niet te zwaar aan tillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is helaas (nog) niet mogelijk. En misschien wordt het wel nooit mogelijk.

Allereerst is het je eigen profiel en ook al zou je het kunnen veranderen, zou het nooit uit zichzelf synchroon lopen. het is immers je eigen profiel en er staat wat jij wilt dat een ander mag/moet weten. Ook al zet je er 100.000 in.

Ik zal een verzoek indienen om die optie er helemaal uit te halen. Als er een invulscherm is die je zelf niet bij kunt houden cq veranderen, is het een onnodige optie die 1x per maand dezelfde vragen oplevert.

 

Het is een gewichtig onderwerp, maar we moeten er niet te zwaar aan tillen.

Van mij mag die functie eruit, ik heb hem in het begin een keer ingevuld en vervolgens kan ik er niet meer bij, geloof ik. Dus de informatie die daar staat, verouderd in de loop der tijd en er is geen mogelijkheid om dat bij te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag die functie eruit, ik heb hem in het begin een keer ingevuld en vervolgens kan ik er niet meer bij, geloof ik. Dus de informatie die daar staat, verouderd in de loop der tijd en er is geen mogelijkheid om dat bij te houden.

Ik kan hem wel voor je aanpassen, maar.... als ik daar aan begin heb ik er straks dagelijks een paar 100 aan te passen :doctor:

En als ik echt wil weten hoeveel caches jij gevonden hebt, kan ik ook op .com kijken, mits je natuurlijk daar dezelfde naam hebt .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag die functie eruit, ik heb hem in het begin een keer ingevuld en vervolgens kan ik er niet meer bij, geloof ik. Dus de informatie die daar staat, verouderd in de loop der tijd en er is geen mogelijkheid om dat bij te houden.

Ik kan hem wel voor je aanpassen, maar.... als ik daar aan begin heb ik er straks dagelijks een paar 100 aan te passen :phone:

En als ik echt wil weten hoeveel caches jij gevonden hebt, kan ik ook op .com kijken, mits je natuurlijk daar dezelfde naam hebt .....

 

Nou pas maar aan dan, ik zal iedereen vertellen dat je dat met veel plezier doet :hammer: Hij mag wat mij betreft gewoon blijven staan maar als in de nabije toekomst iemand een ingeving krijgt deze database met invulvelden eens aan te passen kan het wellicht worden meegenomen, toch :cry: Voorkom je meteen dat iedere nieuweling die meer dan 7 caches heeft gevonden vragen gaat stellen over statistieken :doctor:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag die functie eruit, ik heb hem in het begin een keer ingevuld en vervolgens kan ik er niet meer bij, geloof ik. Dus de informatie die daar staat, verouderd in de loop der tijd en er is geen mogelijkheid om dat bij te houden.

Ik kan hem wel voor je aanpassen, maar.... als ik daar aan begin heb ik er straks dagelijks een paar 100 aan te passen :cry:

En als ik echt wil weten hoeveel caches jij gevonden hebt, kan ik ook op .com kijken, mits je natuurlijk daar dezelfde naam hebt .....

 

:hammer: Wilde dat ook schrijven, maar dacht houd je mond ZC voor je het weet zit je 4698 gebruikers hun profieltjes aan te passen :doctor:

 

 

:phone:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...