Spring naar bijdragen

Waar is m'n log?


Uhu Buhru

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar heb je het bu eigenlijk over?

 

Wat of wie mis je nu, waar en wanneer? En waarom?

 

Als chefkok zijnde zeg ik, ik kan hier geen soep van koken, ik heb te weinig ingrediënten.

 

Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.

 

't Is nog wat vroeg voor soep.

Maar als extra info: op de site heb ik een cache bijgeschreven als gevonden. Dat wordt bijgehouden in je persoonlijke log, nietwaar? Zo kun je zien wat je wel en niet hebt gevonden en wanneer en wat je zoal hebt meegemaakt om de cache te vinden.

Als ik nu op Geocaching.nl opvraag welke caches allemaal op een bepaalde datum zijn gevonden, of welke caches ík allemaal wel of niet heb gevonden, dan zie ik wel de gelogde caches van heeeel vroeger, maar niet die van afgelopen weekend.

En ik vroeg mij dus af, waarom dat nu zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De soep (lucht) is (opge)klaar(d).

 

Tja, als je ff wat duidelijker was geweest dan had ik je verwezen naar de D(oe) H(et) Z(elf) pagina die je dus ook gewoon op de frontpage van GC.nl kunt vinden. Daar kun je zelf de database updaten door middel van een druk op de knop. Wel eerst even een wachtwoord aanvragen.

De database werkt zichzelf automatisch iedere dag bij. Handmatig dmv DHZ kan het binnen 10 minuten geregeld zijn. Als de script niet hapert tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De .com is instant, de .nl haalt daar z'n gegevens vandaan en daar zit een vertraging in. En als het heel lang duurt, kun je via de doe-het-zelf-pagina altijd vragen om de statistieken bij te werken.

Nog even en kleine aanvulling: .com is niet altijd instant.

Met name in de weekends wil het nogal eens druk zijn (zie ook het topic "ik kan .com niet in".)

Je log staat dan soms wel al bij je eigen pagina, maar nog niet bij de cache zelf (of omgekeerd). Dit zal vermoedelijk wel te maken hebben met de cluster-opstelling (meerdere servers die hetzelfde aanbieden) bij .com.

Weet je dat ook meteen weer als je het eens mocht meemaken. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...