Spring naar bijdragen

Cachen in het Utrechts Landschap


Mumzle

Aanbevolen berichten

In navolging van het Geldersch Landschap, kunnen we jullie mededelen dat we sinds vandaag ook plaatsingsafspraken hebben gemaakt met het Utrechts Landschap.

 

De basis is identiek, waardoor ook eerst bestaande caches bekend moeten worden gemaakt, zodat zij een officiële vergunning hiervoor in ontvangst kunnen nemen. Uiteraard geldt dat caches die "niet kunnen" géén vergunning zullen krijgen en weggehaald zullen moeten worden. Maar ik verwacht hier geen problemen, want de toestemmingsregel geldt al een tijdje.

 

Na de zomervakantie zal de werkelijke tekst van de afspraken bekend worden gemaakt, want we proberen nu zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen. Dat schept duidelijkheid en scheelt veel tijd.

 

Tot die tijd kunnen bestaande caches én routes die reeds in een gebied van het Utrechts Landschap liggen én nieuwe caches aangemeld worden bij:

 

Stichting Utrechts Landschap

T.a.v. Bert Biemans

Postbus 121

3730 AC De Bilt

030-220 5555

info@utrechtslandschap.nl

 

Dit is (voorlopig) de contactpersoon, die doorverwijst naar de boswachter/beheerder die uiteindelijk de teostemming gaat geven.

 

Ik hoop dat iedereen wel even stil staat bij het feit dat het nu zomervakantie is voor velen, zodat de beantwoording wel even op zich kan laten wachten.

 

Veel cacheplezier in het Utrechts Landschap,

 

Ron Mumzle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Beste Geocachers,

 

Ik moet helaas bekennen dat ik tot op heden nog steeds niet de exacte tekst heb gemaakt voor de afspraken met het Utrechts Landschap (UL). Privé omstandigheden liggen hieraan ten grondslag en ik hoop hiervoor te kunnen rekeken op jullie begrip.

 

Maar dat wil niet zeggen dat de boel helemaal stil staat.

 

Afgelopen weken is er weer veel contact geweest met het UL en daarin is dezelfde werkwijze afgesproken als met het GL.

 

Dat wil zeggen:

Bestaande caches op en/of routes door de terreinen van het UL moeten gemeld worden bij het UL.

 

Dan kunnen we verder, want ik kreeg het navolgende bericht van de contactpersoon van het UL:

Ha Ron,

 

Ze moeten gewoon contact opnemen met mij.

*   Ik verwijs ze door naar de desbetreffende boswachter.

*   Ze moeten samen het 'rondje' lopen.

*   Dan wil ik na goedkeuring door de boswachter een kaart ontvangen met de verschillende punten en stellen we een overeenkomst op ter ondertekening.

*   Vervolgens gaat die naar Stg. Geocaching en komt die officieel op het net te staan.

 

Dit lijkt me de gang van zaken. Ik treedt op als 1e contactpersoon bij het UL.

 

Ik koppel dan regelmatig terug naar jou wie reageren en hoe het verder gaat.

 

Groet,

 

Bert

 

Dus mensen, heb je nog geen toestemming bij het UL voor je bestaande cache?

Reageer s.v.p., want het is in het belang van andere caches en natuurlijk ook in het belang van jezelf om te kunnen blijven zoeken naar caches van anderen in het UL.

(Volledigheidshalve zal ik de betreffende cachers ook nog een standaard mail-brief met dit verzoek sturen.)

 

De gegevens voor caches in het UL:

 

Stichting Utrechts Landschap

T.a.v. Bert Biemans

Postbus 121

3730 AC De Bilt

030-220 5555

biemans@utrechtslandschap.nl

 

Succes met het uitdokteren van ongetwijfeld héél mooie caches en vergeet s.v.p. op de cachepagina niet een bedankje te vermelden aan het Utrechts Landschap.

 

Ron Mumzle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...