Spring naar bijdragen

ANWB nieuwsbrief


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of hier wat over loopt op het forum, kan het niet vinden via zoeken vandaar deze nieuwe topic.Zojuist ANWB nieuwsbrief Wandelen en fietsen van 7 juli 2005 via email ontvangen. Hierin staat een heel stuk in over GPS gebruik wat doordrenkt is met het logo van Geocaching; PDF file over GPS gebruik

 

Afgezien van de tekstuele inhoud, is dit geoorloofd gebruik van het logo?

Oftewel, wie hangt ons aan de grote bel (euh... klok). Schiet erop...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik op de .com site kijk, onderaan kun je een link aanklikken m.b.t. Geocaching Logo Usage Guidelines. Hierin wordt e.e.a. duidelijk gemaakt. Gezien de inhoud van de guidelines, is de ANWB over de scheef gegaan. Moet wel zeggen dat het een positief stuk is.

bewerkt door bitte ein bit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgezien van de tekstuele inhoud, is dit geoorloofd gebruik van het logo?

Ik denk dat er niets aan de hand is, want er zijn duidelijk andere kleuren gebruikt.

Ik denk dat ze gewoon het logo overgetekend hebben, dan hebben ze dat geneuzel over copyrights ook niet.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een affidavit van de overeenkomst tussen SGN en Groundspeak is afgesproken dat we eventueel getoethaspel met de logo's aan ze doorgeven.

Deze keer, gezien de strekking van het artikel en de belofte dat er meer komt (over geocaching) lijkt mij dit geen ernstig geval. Maar als geen toestemming is gevraagd (dat zou ik wel gehoord hebben uit de USA denk ik) dan kan dat voor het volgende artikel wel gedaan worden. Ik zal hier - als ik meer weet - over berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...