Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
En er staat momenteel niets in. ;) Als jij nu die 100 Mb gaat uploaden dan zal ik deze in de download gooien en is het voor iedereen beschikbaar.

Als je de mogelijkheid hebt om het filmpje te bewerken zodat het kleiner wordt, dan moet je het beslist niet laten.

Het formaat is nu 640x480 met geluid, ca. 75 sec en ca. 100 mb groot.

Zoals ik het nu zie gaat het ruim 4 uur duren, in die tijd kan ik de film ook wel op cd branden, naar je toe rijden en in de brievenbus gooien!

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst
Als je de mogelijkheid hebt om het filmpje te bewerken zodat het kleiner wordt, dan moet je het beslist niet laten.

Off Topic: Gebruik eens een MPEG encoder, moet minimaal een factor 10 schelen.

On Topic: Bij trimble kun je een "GPS planner" downloaden die op elk moment het aantal satellieten kan laten zien alsmede de DOP en nog wat zaken. Google even op 'trimble" en "planner" voor een download link. Er bestaan trouwens nog meer proggies die dit doen.

Geplaatst
On Topic: Bij trimble kun je een "GPS planner" downloaden die op elk moment het aantal satellieten kan laten zien alsmede de DOP en nog wat zaken. Google even op 'trimble" en "planner" voor een download link. Er bestaan trouwens nog meer proggies die dit doen.

Hmmm als dit de juistelink is naar het programmatje wat je bedoelt dan is ie niet echt gratis om eens even uit te proberen.

Het programmatje wat eerder in het draadje was genoemd is wel gratis en doet het hier leuk hoor.

Of zit ik verkeerd ?

Geplaatst (bewerkt)

okie dokie me gaat um proberen ;)

Doet het ook leuk.

ik denk dat je alleen wel af en toe de almanac file moet updaten.

bewerkt door Crow & Éowyn
Geplaatst (bewerkt)
En er staat momenteel niets in. ;) Als jij nu die 100 Mb gaat uploaden dan zal ik deze in de download gooien en is het voor iedereen beschikbaar.

Zoals ik het nu zie gaat het ruim 4 uur duren, in die tijd kan ik de film ook wel op cd branden, naar je toe rijden en in de brievenbus gooien!

ftp://217.122.36.62

Inlognaam: Geocacher

Password: Geocacher

file is nu ruim 27 Mb.

EDIT: Excuses voor het zwaar offtopic zijn....

bewerkt door Kruimeldief
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...