Wimmert Geplaatst 25 mei 2005 Geplaatst 25 mei 2005 Binnenkort ga ik een maand wandelen en fietsen in Spanje. Ik wil graag mijn 60 om me nek dragen en ook makelijk bekijken tijdens het lopen. Daarom ben ik maar even crea bea geweest. Neem het extra palletje die krijgt bij de fiets steun. En vijl er een flink stuk af: Mishandel een sleutelkoort: Het afgekinpte deel goed samen branden of naaien ivm rafelen van het nylon. Gaatje maken met een rood gloeiend 2 mm ijzerdraadje.
Wimmert Geplaatst 25 mei 2005 Auteur Geplaatst 25 mei 2005 (bewerkt) afgekinpte deel en korte schroef samen voegen en schroef in smeren met locktite oid. Dan vast schroeven op 60c Nu past de 60c met clip op de fiets en om je nek. Als je de 60c met sleutelkoort gebruikt even door pols band om de nek band halen. Zo kan je hem niet kan verliezen als je schroef los laat of je de clips niet goed samenvoegt. Have fun. 25 mei 2005 bewerkt door Wimmert
Peetee Geplaatst 25 mei 2005 Geplaatst 25 mei 2005 (bewerkt) Slim! Lijkt me een goede en solide oplossing! 25 mei 2005 bewerkt door Peetee
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 26 mei 2005 Geplaatst 26 mei 2005 Fraai knutselwerk. Dat zie ik graag. Ik vraag mij af: zou het keycord dat de goodiesshop verkoopt ook geschikt zijn? Ik weet niet hoe zwaar deze GPSr aan de nek hangt. Het geocaching halsbandje is n.l. slechts 18 mm breed.
schatzoeker Geplaatst 26 mei 2005 Geplaatst 26 mei 2005 Ik gebruik de keycord (www.geocaching.com) uit de goodieshop aan mijn 60cs. Maar dan hangt ie wel aan het meegeleverde touwtje ipv aan de schroef. De schroef houdt ik vrij voor de clip (die bij de 60 zit) aan te vastmaken die ik dan weer aan mijn borstzakje van de jas, trui of hemd kan maken zodat de gpsr niet continue heen en weer bungelt voor mijn buik. Verder inderdaad een solide oplossing.
LTeunis Geplaatst 26 mei 2005 Geplaatst 26 mei 2005 Ik gebruik de keycord (www.geocaching.com) uit de goodieshop aan mijn 60cs. Maar dan hangt ie wel aan het meegeleverde touwtje ipv aan de schroef. De schroef houdt ik vrij voor de clip (die bij de 60 zit) aan te vastmaken die ik dan weer aan mijn borstzakje van de jas, trui of hemd kan maken zodat de gpsr niet continue heen en weer bungelt voor mijn buik. Verder inderdaad een solide oplossing. <{POST_SNAPBACK}> en zo doe ik het ook lteunis
Peiling&Co Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Hoi, Ik gebruik de riemclip die ik dwars geklemd aan een van de twee voorste draagbanden van mijn rugzak aanbreng. Met een handeling is de gps in en uit te klikken. Met een beetje handigheid kan je de looprichting waarnemen, welleswaar op z'n kop en in spiegelbeeld. Groet, Peiling&Co
Aanbevolen berichten