Gast Skjære Geplaatst 16 mei 2005 Geplaatst 16 mei 2005 16 - Mei - 2005 Gisteren de schamele resten van een vernielde cache gevonden in het Renkums beekdal. Ik kwam hem per ongeluk tegen. Ik heb het een en ander uit het water weten te vissen waaronder een bal en een smurf, maar het log-boek was helaas niet meer te redden. Het is triest dat mensen zoiets niet gewoon met rust kunnen laten. Ik heb het hele zaakje uiteindelijk maar meegenomen. Als de plek cq cache iemand bekend voorkomt en deze eventueel in ere wil herstellen, neem dan even contact op ... Groet, Skjære Binnenkort ... hij wordt niet gemakkelijk ... haal de klimijzers maar uit de kast ...
Boa Geplaatst 16 mei 2005 Geplaatst 16 mei 2005 (bewerkt) De eigenaar van deze cache heeft zijn email adres in zijn profiel staan. Probeer eens contact met hem op te nemen. 16 mei 2005 bewerkt door Boa
Raoul Geplaatst 16 mei 2005 Geplaatst 16 mei 2005 16 - Mei - 2005 Gisteren de schamele resten van een vernielde cache gevonden in het Renkums beekdal. Ik kwam hem per ongeluk tegen. Ik heb het een en ander uit het water weten te vissen waaronder een bal en een smurf, maar het log-boek was helaas niet meer te redden. Het is triest dat mensen zoiets niet gewoon met rust kunnen laten. Ik heb het hele zaakje uiteindelijk maar meegenomen. Als de plek cq cache iemand bekend voorkomt en deze eventueel in ere wil herstellen, neem dan even contact op ... Groet, Skjære Binnenkort ... hij wordt niet gemakkelijk ... haal de klimijzers maar uit de kast ... <{POST_SNAPBACK}> De zoveelste vernielde cache..... Het lijkt haast onvermijdbaar,maar het blijft jammer!!! Tof dat je de overblijfselen tijdelijk onderdak hebt geboden.....nu maar hopen dat de plaatser zich meldt!
Reintje de Vos † Geplaatst 16 mei 2005 Geplaatst 16 mei 2005 De zoveelste vernielde cache..... <{POST_SNAPBACK}> Ik denk dat het in dit geval ook erg te maken heeft met de locatie van de cache. Ik heb daar in mijn log al lang geleden melding van gedaan.
Team Professor X Geplaatst 16 mei 2005 Geplaatst 16 mei 2005 Skjære Geplaatst op Vandaag, 15:23 16 - Mei - 2005 Gisteren de schamele resten van een vernielde cache gevonden in het Renkums beekdal. Ik kwam hem per ongeluk tegen. Ik heb het een en ander uit het water weten te vissen waaronder een bal en een smurf, maar het log-boek was helaas niet meer te redden. Het is triest dat mensen zoiets niet gewoon met rust kunnen laten. Ik heb het hele zaakje uiteindelijk maar meegenomen. Als de plek cq cache iemand bekend voorkomt en deze eventueel in ere wil herstellen, neem dan even contact op ... Groet, Skjære Knap dat je nog wat gevonden hebt......de cache Boa Geplaatst op Vandaag, 15:45 De eigenaar van deze cache heeft zijn email adres in zijn profiel staan. Probeer eens contact met hem op te nemen. zelf staat al 1,5 maand op non actief. De maker zal waarschijnlijk niet veel tijd hebben of heeft deze cache (zijn enige) maar helemaal opgegeven zonder verder onderhoud. Ben benieuwd of hij ooit op de plek geweest is na diverse meldingen van natte inhoud. Jammer hoor.....
SN@G Geplaatst 16 mei 2005 Geplaatst 16 mei 2005 Tja het schijnt er bij te horen. Vernielingen. Of het nou caches zijn, autospiegels, bushokjes, vernielen is leuk. Vooral als het van een ander is, maar owee als er spullen van de vernieler worden vernield, dan komen ze janken bij de politie.
Aanbevolen berichten