Spring naar bijdragen

Gevangenisstraf


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gelukkig hebben wij prima approvers die controleren of caches op dat soort plaatsen liggen. De regels van gc.com zijn wel duidelijk; het is volgens de regels al niet toegestaan om caches te plaatsen in genoemde omgevingen. Verkeerd ge-approved dus. Dit soort approval is iets wat Terracaching/Freecaching/Navicache etc ontbeert. Daar zouden mogelijk makkelijker problemen kunnen optreden.

 

Gelukkig werkt mijn BV (boerenverstand) prima en zijn mijn fatsoensregels vroeger er prima ingemept :blush:

Prima raadgevers geweest tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Geocaching disrespectful, lawmakers say"

 

In de Amerikaanse staat Columbia kunnen geocachers, die zich begeven op historische locaties en begraafplaatsen een gevangenisstraf krijgen.

 

LEES MEER HIEROVER

 

Als ik de laatste zin uit het bericht goed begrijp, is die wet er nog niet en klopt dus je tekst niet. Hier die laatste zin:

The bill now goes to the Senate, where it needs a two-thirds vote to be debated this session. Otherwise, it could be taken up by the Senate next year.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mij iets te Amerikaans ;). Vromer dan de paus en ondertussen wel nieuwe graveyards creëren buiten de eigen grenzen (sorry, geen politiek, maar kan het niet laten).

Net wat Camelion zegt; BV en opvoedkundige waarden zijn het belangrijkste. Waarom zijn de cachers nu weer de dupe over het wel of niet mogen betreden van "rustplaatsen"? Het graf van Elvis gaat nu zeker ook op slot (o nee, ligt in Tennessee).

Schreeuwende kinderen met zwetende kortgebroekte ouders zijn toch geen geocachers ;); tenminste niet op eerbiedwaardige plaatsen.

 

Met historisch plaatsen heb ik persoonlijk geen moeite (juist educatief), wel om een graf op een nog reguliere begraafplaats als waypoint aan te maken. Tenzij het natuurlijk de laatste wens is van een overleden geocacher :blush: .

 

Maar ook zo'n berichtgeving werkt weer negatief naar de GPS minnende wandelaar ;)

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ligt de staat columbia?

Ik ken wel D.C.

 

Daar hebben ze wel meer briljante wetten, zoals deze:

The only acceptable sexual position in Washington D.C. is the missionary-style position. Any other sexual position is considered illegal.

 

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom schop je zo tegen andere cache sites aan? Bij terracaching zijn er ook twee mensen die naar de cache kijken en waarom zouden deze mensen minder begenadigd zijn met BV dan jij?

Het is maar hoe je het leest. Terracaching moet zich nog bewijzen vwb approval en hoe er mee om wordt gegaan als een cache op een 'ongeschikte' plaats blijkt te liggen.

Ik schop geenszins tegen terracaching/freecaching/navicaching aan; dat merk je nog wel een keer.

Ik geloof trouwens helemaal niet in het inmeppen van welke waarden en normen ook. Inmeppen brengt stiekemers voort, van die mensen die de kat in het donker knijpen. Ik zie die mensen veel helaas en juist dat soort heeft het steeds over normen en waarden, waarbij ze dan ook al precies weten wat die normen en waarden dan zijn.

Ik ben van mening dat je mensen juist zo veel mogelijk vrij moet laten en ze slechts moet aanspreken op hun verantwoordelijkheid. Dat we dat kunnen is hier op het forum al meermaken gebleken.

Wat betreft inmeppen van normen: dat inmeppen was niet letterlijk, maar dat eeuwige wijzen op verantwoordelijkheden levert ook geen barst op. Wordt wat mij betreft weer tijd voor mensen met ballen ipv de nederlandse consensus-praat-cultuur. De huidige Nederlander mag wat mij betreft te veel.

 

Overigens, inmeppen brengt stiekemers voort? Ik neem aan dat jij me nu niet voor stiekemert uitmaakt? Wel? Het is maar hoe je het leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...