GeoVlinder Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 AMTS? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 NN van een cacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2010 Het is me gelukt om weer wat setjes van die miezerig kleine logrolletjes voor de nano-caches te bemachtigen. Behoeftigen raad ik aan er snel bij te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 30 september 2010 Auteur Share Geplaatst 30 september 2010 Er zijn weer wat magnetische nano caches beschikbaar. In zwart, donkergroen of zilver. Prijs 4,50 euro. En setjes bijbehorende logrolletjes zijn er ook ! Zoals gewoonlijk: voor bestelling aangeven op de shop webpage in van 'opmerkingen' veld wat gewenst is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2010 De zwarte nano's zijn op. Vreselijk donkergroen en zilver zijn er nog. Er zijn ook weer Auto-TB's voor binnen op de ruit (electrostatisch plakkend). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 29 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2011 Er zijn weer wat waterdichte magnetische nano caches beschikbaar. In zwart, donkergroen of zilver. Prijs 4,50 euro. En setjes bijbehorende watervaste kant en klaar logrolletjes zijn er ook (2 euro een setje)! Zoals gewoonlijk: voor bestelling aangeven op de shop webpage in het 'opmerkingen' veld wat gewenst is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Dat wat in bovenstaand bericht staat, geldt ook voor heden. verder: Er zijn een paar electrostatisch plakkende ( voor aan de binnenkant van de ruit) Auto-TB's Als je stofvrij werkt met aanbrengen dan zijn die herbruikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Zo moeilijk moet het toch niet zijn ? Als eenmaal het logo in de borduur 'print' zaak is kan je die op elke maat shirt, trui ,sweater of wat voor lap dan ook laten borduren. De eenmalige mal kosten haal je er vast wel uit als je genoeg verkoopt. En op hoe meer dingen het zelfde logo (dus niet te groot bv) past, hoe meer dingen je kan verkopen. (en de mal kosten er uit zijn uiteindelijk.) Beetje vooral (bij events) het publiek informeren (voor bestelling) hoe sneller het 'er uit' is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Zo moeilijk moet het toch niet zijn ? Als eenmaal het logo in de borduur 'print' zaak is kan je die op elke maat shirt, trui ,sweater of wat voor lap dan ook laten borduren. De eenmalige mal kosten haal je er vast wel uit als je genoeg verkoopt. En op hoe meer dingen het zelfde logo (dus niet te groot bv) past, hoe meer dingen je kan verkopen. (en de mal kosten er uit zijn uiteindelijk.) Beetje vooral (bij events) het publiek informeren (voor bestelling) hoe sneller het 'er uit' is ? Een kennis van mij heeft zo een online borduurshop. Stuur maar een pb voor het adres Veel dingen zijn hier mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Z3nuw& Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 (bewerkt) Mijn vrouw heeft een borduurservice. Je mag alleen niet het geocaching.com beeldmerk gebruiken zonder toestemming van Groundspeak zelf, ook niet als je er zelf een borduurpatroon van maakt. Ditzelfde geldt voor afbeeldingen van bijvoorbeeld Disney. Wanneer je privé dit soort afbeeldingen en logo's gebruikt zal er niet zo snel moeilijk over gedaan worden maar zodra je het commercieel gaat gebruiken dan kan je in de problemen komen. 5 december 2011 bewerkt door Z3nuw& Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Over borduren gesproken. In 2008 heb ik een serie NL badges laten maken die goed in de smaak vielen.Het zijn echte collector items geworden. Indien hiervoor belangstelling is wil ik wel informeren naar de huidige mogelijkheden. En mogelijk een 2e batch laten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 (bewerkt) Ziet er goed uit X Beter dan een visitekaartje 5 december 2011 bewerkt door mmjjt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gandalf 2000 Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Over borduren gesproken. In 2008 heb ik een serie NL badges laten maken die goed in de smaak vielen.Het zijn echte collector items geworden. Indien hiervoor belangstelling is wil ik wel informeren naar de huidige mogelijkheden. En mogelijk een 2e batch laten maken. erg mooi.deze ben ik nog niet eerder tegengekomen. gandalf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 september 2012 Auteur Share Geplaatst 11 september 2012 Er zijn heden weer nano's verkijgbaar. Zwart, zilver of donkergroen a 4,50 euro. En, na lang proberen is het gelukt om reserve nano logrolletje geleverd te krijgen van watervast (Rite in the Rain) papier en ijzeren kern voor makkelijk op- en afwinden. Ze zijn wel 2 dollar per setje dus (met postzegel a 50 cent) gaan ze hier op de post voor 2,50 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 20 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2013 (bewerkt) Al vele jaren verkopen we in de goodiesshop de sjablonen om tekst op doosjes te verven. Deze: In het Engels heten die 'stencils'. Ze gaan hier weg in Mylar uitvoering voor 3 euro per stuk. Helaas is de producent ervan dit jaar gestopt. Alternatieven blijken prijzig te zijn: $15 en 17,50 euro vind ik elders. Gelukkig heb ik de oude voorraad van de producent in de USA weten op te kopen. Dus de komende jaren zijn er nog voldoende goedkope sjablonen. 20 augustus 2013 bewerkt door Prof. Y. Lupardi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden