Spring naar bijdragen

Mensen ik heb jullie ervaringen nodig.


Zero CooL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mijn eerste GPS (een Magellan Meridian color) gekocht bij George Kniest in Almere (een watersport-zaak).

Ik had eerst uitvoerig het internet geraadpleegd om te kijken waar dat soort dingen het goedkoopst te krijgen waren,daar ben je immers Nederlander voor,tóch!

Van de naam "waypoint Notter" had ik toen nog nooit gehoord,en ook al zijn veel artikelen een stuk goedkoper als je ze via het internet/post besteld....,voor een apparaat waar zo'n prijskaartje aan hangt neem ik persoonlijk liever geen risico's!

 

Mijn tweede GPS (een Garmin map76c) heb ik gekocht bij Notter......,een naam waar je bijna niet omheen kunt als je via het internet zoekt naar een GPS.

Notter is niet naast de deur als je in Zandvoort woont,maar aangezien ik gratis met de trein kan reizen en alles erop wees dat het gewoon een zeer goede zaak is,heb ik mijn geluk toen beproefd in Notter en dat is me totaal niet tegengevallen.

Daar ik precies wist waar ik naar op zoek was,stond ik 10 minuten later weer buiten.......,maar als je er totaal geen kaas van hebt gegeten dan gaan ze net zo lang met jou om de tafel zitten totdat alles duidelijk is en er totaal geen vragen meer zijn (en je evt. alle GPSr's in je handen hebt gehad en er uitvoerig mee hebt gespeeld).

 

 

Al heb ik met allebei dezer bedrijven goede ervaringen,mocht ik binnenkort weer een apparaatje willen kopen dan kies ik voor Notter.

 

Da's dus mijn verhaaltje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De GPSr met displays komen allemaal uit Notter en alle BT GPSr komen van verschillende webwinkels :no:

 

Wel allemaal uit Nederland natuurlijk. Ook al kan ik voor de helft van het geld in het buitenland kopen dan blijf ik voor dit soort apparatuur gewoon bij Nederlandse bedrijven kopen. Beter iets meer geld kwijt dan geen garantie. En dat heb je meestal niet als je in het buitenland koopt.

Laat ik zeggen, door schade en schande wijs geworden.

Goedkoop is duurkoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn eerste Garmin kwam van Bever. Duur maar wel met een goed advies. Mijn 2e Garmin, welke ik nu hebt komt van www.offroute.com. Ze leveren binnen enkele dagen, d.w.z. dinsdag had ik de GPS besteld en ik had hem donderdagochtend binnen. Hij werd verzonden met Fedex dus er komt achteraf nog wel wat BTW en invoersrecht bij maar dan nog heb ik een 60 CS voor nog geen € 425,-.

 

Voor diegene die weten wat ze willen is dit een betrouwbaar bedrijf wat gps'en verkoopt tegen een zeer scherpe prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GPS-en en onderdeeltje die ik tot nu toe heb aangeschaft of heb helpen aanschaffen, komen allemaal van ebay.

De betrouwbaarheid kun je redelijk checken door naar de reacties op de verkoper van anderen te kijken.

Daarnaast zit je meestal voor een habbekrats op de 1e rij, en vele euro's onder de goedkoopste in een (web)winkel.

Natuurlijk zijn ze niet allemaal goedkoop (je moet zoeken en/of afwachten), en krijg je alleen fabrieksgarantie, maar dat vind ikzelf niet erg.

Spullen die ik aanschaf zijn altijd nieuw.

Voor 2e hands hebben we al de zwarte markt, koninginnedag en andere plekken. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, wij hebben onze etrex besteld bij dsh2000.com, nederlands bedrijf.

bestelling was binnen 3 dagen binnen, zat een foute kabel bij maar dat werd direct opgelost. ook de bijgeleverde software is prima, prijsverhoudingen weet ik niet meer het is al een tijdje geleden.

 

Pasgeleden wat accessoires besteld via futurumshop.nl en dat is ook prima bevallen. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben onze GPSmap 76S gekocht in Notter.

 

Prima service! Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons alles uit te leggen. Ondanks dat het druk was in de winkel!! :P

 

Tijdens een kopje koffie/thee werd gericht gevraagd wat wij verwachten van en wilden met de GPS.

Verschillende GPS-en werden getoond/ besproken.

Het geocachen was een bekend fenomeen bij ze.

 

Latere vragen werden per telefoon en via de mail netjes en snel beantwoord zonder je het gevoel te geven van "mens wat zeur je, dat staat toch in de handleiding".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze geweldige gifgroene Garmin geko 201 komt van de futurumshop (www.futurumshop.com). Gewoon online besteld en hij was er erg snel! Hele nette service ook!

 

Wat ook meespeelde was dat de gps online wel 30 euro (!) goedkoper was dan bij de lokale Bever Zwerfsport. Die hadden 'm trouwens ook niet meer op voorraad, dus het online bestellen ging zelfs nog sneller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik ook prima ervaringen met de GPS schop in Notter.

Prima service en goede prijs. Heb er nu drie gps-en vandaan en alle keren uitstekend geholpen. Via mail bestellen bij hun gaat prima.

 

Groetjes Jan Leen

bewerkt door zmasterjl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...