Spring naar bijdragen

log niet geaccepteerd??


lindanja

Aanbevolen berichten

Hallo lezer(es),

 

Ik ben hier nog niet zo bekend en heb een vraag:

Ben pas in Belgie (Bokkenrijders) geweest en heb daar netjes mijn vondst genoteerd, bij thuiskomst ook weer netjes op deze site gelogd , maar als ik kijk bij ranking op hunter staat deze log er niet bij.

Hoe kan dit?

Doe ik iets verkeerd?

 

Groetjes Lindanja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo lezer(es),

 

 

Ben pas in Belgie (Bokkenrijders) geweest en heb daar netjes mijn vondst genoteerd, bij thuiskomst ook weer netjes op deze site gelogd , maar als ik kijk bij ranking op hunter staat deze log er niet bij.

 

 

 

In de ranking van .NL staan alleen de Nederlandse logs vermeldt. Om alle logs terug te zien moet je hier http://www.geocaching.com/my/ kijken.

 

lteunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lezer(es),

 

 

Ben pas in Belgie (Bokkenrijders) geweest en heb daar netjes mijn vondst genoteerd, bij thuiskomst ook weer netjes op deze site gelogd , maar als ik kijk bij ranking op hunter staat deze log er niet bij.

 

 

 

In de ranking van .NL staan alleen de Nederlandse logs vermeldt. Om alle logs terug te zien moet je hier http://www.geocaching.com/my/ kijken.

 

lteunis

Ben ik niet zo mee eens, zoals bij mij (harrieklomp) geeft toch echt ook de buitenlandse logs weer.

 

Kijk anders een op DHZ pagina misschien dat het daar op te lossen is

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buitenlandse logs worden alleen in de lijst opgenomen als je ten minste 10 Nederlandse caches hebt gevonden. Anders zouden we alle logs moeten opslaan, en dan wordt de database wel erg groot.

Deze log heb ik toegevoegd. Als je de komende tijd meer buitenlandse caches logt, kan je me een mailtje sturen als je ook 10 Nederlandse caches hebt gelogt. Dan maak ik alles in één keer in orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...