lindanja Geplaatst 11 april 2005 Share Geplaatst 11 april 2005 Hallo lezer(es), Ik ben hier nog niet zo bekend en heb een vraag: Ben pas in Belgie (Bokkenrijders) geweest en heb daar netjes mijn vondst genoteerd, bij thuiskomst ook weer netjes op deze site gelogd , maar als ik kijk bij ranking op hunter staat deze log er niet bij. Hoe kan dit? Doe ik iets verkeerd? Groetjes Lindanja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 11 april 2005 Share Geplaatst 11 april 2005 Hallo lezer(es), Ben pas in Belgie (Bokkenrijders) geweest en heb daar netjes mijn vondst genoteerd, bij thuiskomst ook weer netjes op deze site gelogd , maar als ik kijk bij ranking op hunter staat deze log er niet bij. <{POST_SNAPBACK}> In de ranking van .NL staan alleen de Nederlandse logs vermeldt. Om alle logs terug te zien moet je hier http://www.geocaching.com/my/ kijken. lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 11 april 2005 Share Geplaatst 11 april 2005 Hallo lezer(es), Ben pas in Belgie (Bokkenrijders) geweest en heb daar netjes mijn vondst genoteerd, bij thuiskomst ook weer netjes op deze site gelogd , maar als ik kijk bij ranking op hunter staat deze log er niet bij. <{POST_SNAPBACK}> In de ranking van .NL staan alleen de Nederlandse logs vermeldt. Om alle logs terug te zien moet je hier http://www.geocaching.com/my/ kijken. lteunis <{POST_SNAPBACK}> Ben ik niet zo mee eens, zoals bij mij (harrieklomp) geeft toch echt ook de buitenlandse logs weer. Kijk anders een op DHZ pagina misschien dat het daar op te lossen is Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albrt Geplaatst 11 april 2005 Share Geplaatst 11 april 2005 Buitenlandse logs worden alleen in de lijst opgenomen als je ten minste 10 Nederlandse caches hebt gevonden. Anders zouden we alle logs moeten opslaan, en dan wordt de database wel erg groot. Deze log heb ik toegevoegd. Als je de komende tijd meer buitenlandse caches logt, kan je me een mailtje sturen als je ook 10 Nederlandse caches hebt gelogt. Dan maak ik alles in één keer in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 12 april 2005 Share Geplaatst 12 april 2005 Kijk anders een op DHZ pagina misschien dat het daar op te lossen is <{POST_SNAPBACK}> Zoals Harrie terecht aangeeft kun je buitenlandse logs automatisch laten opnemen door gebruik te maken van de gemiste log pagina. Daar kun je ook aanvinken dat je de statistieken wilt bijwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lindanja Geplaatst 12 april 2005 Auteur Share Geplaatst 12 april 2005 Oke, thnx voor jullie uitleg. Ik snap nu de procedure en weet dat ik het tenminste niet fout doe. Groetjes Lindanja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden